دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1397 - 11:29
جانشین رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش عمان:

نیروهای مسلح ایران از تجربه‌های گرانبهایی در زمینه‌های مختلف پزشکی برخوردارند

جانشین رییس اداره بهداشت و درمان ارتش عمان گفت: تجربه‌های نیروهای مسلح ایران در زمینه‌های مختلف پزشکی و درمانی بسیار گرانبهاست.
کد خبر : 299121

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، نشست مشترک اداره بهداشت، امداد و درمان آموزش پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیئت خدمات پزشکی ارتش عمان، صبح امروز در دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شد.


در این نشست سرهنگ الحارثی جانشین رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش عمان در دیدار با امیر مداح رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش و سردار عبداللهی معاون بهداشت و درمان سپاه اظهار داشت: وجود 35 بیمارستان در نقاط مختلف ایران نشان‌دهنده اهمیت بهداشت و درمان در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.


وی افزود: ما درصدد هستیم در حوزه بهداشت و درمان از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یاد بگیریم و از تجربه‌های ارزنده شما به خصوص در زمینه آموزش و‌ پژوهش بهره بگیریم.


الحارثی تصریح کرد: تجربه‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف پزشکی و درمانی از جمله بیمه، بیمارستان‌های تخصصی و برپایی بیمارستان‌های صحرایی در مقاطع بحرانی بسیار گرانبهاست و خدمات پزشکی در نیروهای مسلح ایران از گذشته معروف بوده است.


انتهای پیام/4003/4071


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته