دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1394 - 12:11
درجلسه ستاد سوخت شهرستان رباط کریم مطرح شد

از صدور هرگونه مجوز جدید برای صنوف آلاینده جلوگیری می‌شود

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان رباط کریم از تشکیل جلسه ستاد سوخت در فرمانداری شهرستان خبر داد.
کد خبر : 29912

به گزارش گروه اجتماعی آنا، ایوب زارع با اعلام این خبر اظهار کرد: جلسه ستاد سوخت شهرستان رباط کریم در راستای ایجاد تعامل بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان با موضوع فعالیت‌های صنفی آلاینده با حضور معاون برنامه‌ریزی فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.


وی با تاکید بر رعایت مسائل زیست محیطی در واحدهای آلاینده از جمله نصب فیلتر مورد تائید محیط‌زیست شهرستان در این واحدها، تصریح کرد: در این جلسه در خصوص ضرورت تبدیل سوخت این واحدها به سوخت پاک تصمیم‌هایی گرفته شد.


زارع با اشاره به اینکه در این جلسه مقرر شد اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان با هماهنگی اتاق اصناف و اتحادیه ماشین‌ساز و فلز تراش ضمن احصاء واحدهای صنفی آلاینده فعال، اطلاعات این واحدها را در قالب جدول به فرمانداری ارسال کند، تاکید کرد: عدم صدور هرگونه مجوز جدید برای صنوف آلاینده شهرستان توسط اداره اصناف از دیگر مصوبات این جلسه بود.


رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان رباط کریم گفت: همچنین در این جلسه پس از بررسی تمام جوانب امر، مقرر شد واحدهای ریخته‌گری علاوه بر نصب سیستم فیلتراسیون با هماهنگی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نسبت به تغییر سوخت خود به گاز طبیعی اقدام کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب