دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1397 - 10:28
در گفت‌وگو با آنا اعلام شد؛

کشته‌شدن سه کارگر فضای سبز شهرداری در اثر رانندگی جوان مست/ سه کارگر دیگر مصدوم شدند

سخنگوی اورژانش کشور بیان کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه پژو 207 با گاردریل در اتوبان بابایی سه نفر مصدوم و متاسفانه سه نفر دیگر جان خود را از دست دادند. رئیس پلیس راهور تهران بزرگ هم اعلام کرد؛ قربانیان این حادثه کارگران فضای سبز شهرداری بودند و راننده مقصر هم در حالی مستی بوده است.
کد خبر : 299110

مجتبی خالدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه حوادث خبرگزاری آنا از برخورد یک دستگاه خودرو 206 با گاردریل در اتوبان بابایی خبر داد و گفت: ساعت 7 صبح امروز این حادثه به مرکز اورژانس تهران اعلام شد که به محض اطلاع سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.


وی در خصوص جزئیات این حادثه، افزود: در این حادثه خودرو پژو 206 از مسیر خود خارج شد و با عابران پیاده برخورد می‌کند.


سخنگوی اورژانش کشور خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه سه نفر جان خود را از دست دادند و 3 نفر دیگر نیز جهت دریافت خدمات درمانی تخصصی توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.


خالدی درباره وضعیت مصدومان منتقل شده به بیمارستان، تصریح کرد: متاسفانه حال 2 تن از مصدومان منتقلی به بیمارستان وخیم گزارش شده است.


راننده مست عامل وقوع تصادف


سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ هم در خصوص وقوع این تصادف فوتی گفت: ساعت 6:40 صبح امروز یک دستگاه خودروی 207 که در مسیر غرب به شرق بزرگراه بابایی در حال حرکت بوده، در روی پل هنگام از مسیر خود منحرف می‌شود و به گاردریل کنار بزرگراه برخورد می‌کند.


مهماندار در این رابطه افزود: متأسفانه در این حادثه خودروی یاد شده با 6 نفر از کارگران فضای سبز شهرداری برخورد می‌کند که منتظر سرویس خود برای جابه‌جایی بوده و در فضای حاشیه بزرگراه نشسته بودند. در اثر این برخورد 3 نفر در دم جان خود را از دست می‌دهند و 3 نفر نیز به بیمارستان منتقل می‌شوند. شدت ضربه تا حدی بوده که 2 نفر از این افراد در اثر برخورد با خودرو به فضای سبز اطراف پرتاب می‌شوند.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین اظهار کرد: متأسفانه در تستی که از راننده و سرنشینان این خودرو به عمل آمد مشخص شد که 3 نفر از این افراد حالت طبیعی نداشته و مشروبات الکلی مصرف کرده بودند. عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت اصلی حادثه بوده اما راننده هم خواب‌آلوده بوده و استفاده از مشروبات الکلی نیز در بروز این سانحه مؤثر بوده است.


انتهای پیام/4009/4038


انتهای پیام/

برچسب ها: آمبولانس اورژانس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته