دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1397 - 08:55
عبدالله ویسی:

نفت همه حریفان را اذیت می‌کند/ اهمیت نباختن در هفته نخست

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: همه حریفان را اذیت خواهیم کرد تا از آنها امتیازهای با ارزشی را کسب کنیم.
کد خبر : 299069

عبدالله ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه تیمش در گام نخست برابر تراکتورسازی در دیداری که میزبان بود دو امتیاز از دست داد و به تساوی بسنده کرد، گفت: نفت مسجدسلیمان اولین حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند و مقابل تیمی قرار گرفت که سابقه نایب قهرمانی در لیگ برتر را سه بار داشته و چند دوره هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته است.


وی ادامه داد: ما برابر تیم خوب تراکتورسازی نمایش بسیار خوبی را ارائه کردیم و به مهم‌ترین هدف‌مان دست پیدا کردیم. اینکه در هفته نخست بازنده زمین را ترک نکنی، کار بزرگی انجام دادی و به نظرم بازیکنان ما با شایستگی برابر تراکتورسازی تا مرز پیروزی هم پیش رفتند و باید از آنها تمجید کرد. تیم ما نماینده مردمی مظلوم و زجرکشیده است و قصد دارد تا با ارائه بازی‌های قابل قبول فصل موفقی را پشت‌سر بگذارد. من امیدوارم که در هفته‌های آینده بتوانیم با کسب امتیازات لازم خود را در نیمه بالای جدول حفظ کنیم.


سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: فراموش نکنیم که روی نیمکت تیم تراکتورسازی مربی با سابقه‌ای به نام جان توشاک حضور دارد که توانایی آن را دارد تا این تیم را به موفقیت‌های والایی برساند. اثرات حضور توشاک در همین مدت کوتاهی هم که حضور داشته در شیوه بازی تیم تراکتورسازی مشهود بود و به همین دلیل من معتقدم بازیکنان ما که توانستند حریف تبریزی‌شان را تحت‌فشار قرار دهند در ادامه راه لایق نتایج بهتری نیز خواهند بود.


وی خاطرنشان کرد: تیم ما در ادامه راه هماهنگ‌تر از گذشته خواهد شد و بدون تردید با اضافه شدن دو بازیکن خارجی که این هفته به مسجدسلیمان می‌آیند ما با قدرت بیشتری به مصاف حریفان به خصوص در دیدارهای خانگی خواهیم رفت. شکی نیست که ما در دیدارهایی که میزبان هستیم به دنبال 3 امتیاز مسابقه خواهیم بود و یه طور حتم مقابل حریفان به سادگی امتیازی از دست نمی‌دهیم.


ویسی در پایان یادآور شد: نمایش بسیار خوب تیم تراکتورسازی در هفته‌های آینده ثابت می‌کند که بازیکنان ما در هفته نخست چه کار بزرگی انجام دادند. البته که ما هم با نفرات گمنام‌مان به دنبال بزرگی هستیم و رسانه‌ها در آینده‌ای نه چندان دور مطالب زیادی در خصوص تیم ما خواهند نوشت. نفت مسجدسلیمان برای حضوری سزاوارانه به لیگ برتر آمده است و مطمئن باشید که همه حریفان را اذیت خواهیم کرد تا از آنها امتیازهای با ارزشی را کسب کنیم.


انتهای پیام/4048


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب