دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

اصلاح قانون پیش‌فروش ساختمان در دستور کار مجلس

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، از جدیت این کمیسیون برای برخورد با تخلفات صورت گرفته در حوزه پیش فروش ساختمان خبر داد و اعلام کرد: مجلس اصلاح قانون پیش فروش ساختمان را در دستور کار خود قرار داده است.
کد خبر : 298981

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از خانه ملت، حسین نیازآذری، با تاکید بر ضرورت برخورد با تخلفات صورت گرفته در حوزه پیش فروش ساختمان، گفت: کمیسیون عمران مجلس با هدف مسدودسازی مسیر کلاهبرداری در حوزه مسکن اصلاح قانون پیش فروش ساختمان را در دستور کار خود قرار داده است.


نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه یکی از تخلفات صورت گرفته در این حوزه، پروژه مسکن پردیسبان است، افزود: این کمیسیون در راستای احقاق حق مالباختگان پیگیر موضوع خواهد بود.


وی ادامه داد: مالباختگان باید با ارایه شکایت خود در خصوص این پروژه، کمیسیون عمران مجلس را در پیگیری این پرونده یاری کنند.


این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه با تصویب نهایی طرح آماده شده برای اصلاح قانون پیش فروش ساختمان تخلفات احتمالی در این حوزه به شدت کاهش خواهد یافت.


عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در خصوص پیگیری پروژه پردیسبان کمیسیون عمران مجلس با دعوت از مسئولان مربوطه پیگیر موضوع خواهد بود.


پایان پیام/4009


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته