دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1397 - 13:15
فرمانده هوانیروز ارتش در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه:

گورستانی جدید برای منافقین رقم می‌زنیم

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز تهران، هوانیروز را بازوی قدرتمند نظام دانست و گفت: هر دشمنی با چشم چپ به ایران نگاه کند، آماده‌ایم در رکاب ولایت از جان خود مایه بگذاریم. اگر منافقین غلطی بکنند گورستانی دیگر برای آنها رقم خواهیم زد.
کد خبر : 298967

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، یوسف قربانی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران به مناسبت سالروز عملیات افتخارآفرین مرصاد گفت: هوانیروز به عنوان یک نیروی واکنش سریع نیروی زمینی ارتش، از بدو انقلاب در رکاب ولایت بوده و در غائله‌هایی مثل کردستان و خوزستان نوک پیکان دفاع از انقلاب بوده و در هشت سال دفاع مقدس 500 هزار ساعت پرواز عملیاتی انجام داد که در دنیا بی‌سابقه است و شهدا و جانبازان زیادی تقدیم نظام کرد.


وی با اشاره به عملیات مرصاد به عنوان آخرین عملیات دفاع مقدس اظهار کرد: هوانیروز توانست در پشتیبانی از سایر نیروها و با همراهی مردم غیور کرمانشاه، پوزه منافقین را به خاک بمالد. منافقین ادعا می‌کردند که مدافع خلق هستند اما در بیمارستان اسلام‌آباد، مردم بی‌گناه را به آتش کشیدند.


فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به عدم پایبندی رژیم بعث به قطعنامه 598 اظهار داشت: رژیم بعث، منافقین را که دستمال دست آن‌ها شده بود، در عملیات مرصاد به کار گرفت و شاهد این بودیم که با وحدت مردم و نیروهای مسلح که سپاه، ارتش و بسیج همه متحد شدند، منافقین شکست خوردند. مردم کرمانشاه با چنگ و دندان و با چوب‌دستی منافقین را تار و مار کردند. آن‌ها خیال کردند مردم بعد از هشت سال جنگ، از ولایت دست کشیده‌اند، در حالی که منافقین فکر هوانیروز و مردم غیور کرمانشاه را نکرده بودند.


قربانی یاد شهید صیادشیرازی به عنوان فرمانده عملیات مرصاد را گرامی داشت و در ادامه گفت: هوانیروز با 425 ساعت پرواز و 3380 نفر عملیات هلی‌برن، توانست گورستانی برای منافقین درست کند به طوری که بعد از سال 67 تا کنون نتوانستند هیچ نفسی بکشند تا اینکه جدیدا در دامن ترامپ دیوانه افتاده‌اند و می‌‌خواهد خیانت دیگری بکنند، ولی باز هم نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند و گورستانی دیگر برای آن‌ها رقم خواهد خورد.


فرمانده هوانیروز ارتش با یادآوری دیدار امرای ارتش با رهبر معظم انقلاب اسلامی در جریان زلزله کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری دو بار فرمودند هوانیروز خیلی مهم است. امیر ولایتمدار ارتش امیر موسوی هم گفتند که هوانیروز می‌تواند برای نظام آبرو کسب کند. ما امروز داریم این کار را انجام می‌دهیم و در زلزله کرمانشاه، به عنوان اورژانس هوایی در کمترین زمان پیاده شدیم و در کنار مردم بودیم و هر پنج دقیقه یک بالگرد را بلند کردیم.


وی با بیان اینکه هوانیروز در رکاب ولایت آماده هر جانفشانی است، تصریح کرد: هوانیروز ما، قدرتمندترین ناوگان بالگردی خاورمیانه است. تمام بالگردهای هوانیروز به دست جوانان غیور این کشور آماده می‌شود و این همان کاری است که راهبرد ما است، یعنی اشدا علی‌الکفار و رحماء بینهم. این راهبرد سیاسی ماست و آماده برای هر عملیاتی هستیم.


فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه دشمنان برای ما نقشه می‌کشند و ما شب، برای آنها بازی جنگ انجام می‌دهیم، افزود: دشمن تهدید می‌کند و ما برای آن‌ها بازی جنگ انجام می‌دهیم و نمی‌دانند ما داریم چکار می‌کنیم. امروز هوانیروز، بازوی قدرتمند نظام است و هر دشمنی با چشم چپ به کشور عزیز ایران نگاه کند، ما آماده‌ایم در رکاب ولایت از جان خود مایه بگذاریم.


انتهای پیام/4009/4071


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته