دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1397 - 11:02
فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران:

مرصاد نشان‌دهنده خیانت منافقان به جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، عملیات مرصاد را نشان دهنده خیانت منافقان به جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت:عملیات مرصاد پس از پذیرفتن قطعنامه ۵۹۸ بود اما وحدت نیروهای مسلح و پشتیبانی مردم از نظام، دشمن را در تنگه چهارزبر زمین‌گیر کرد.
کد خبر : 298919

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، یوسف قربانی در مراسم گرامیداشت عملیات غرورآفرین مرصاد که در محل یادمان مرصاد در استان کرمانشاه برگزار شد، بیان کرد: عملیات مرصاد نشان دهنده خیانت منافقان به جمهوری اسلامی ایران است.


وی با بیان اینکه استکبار جهانی به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیست، گفت: عملیات مرصاد پس از پذیرفتن قطعنامه ۵۹۸ بود. دشمن برای اینکه شکست خود را در هشت سال دفاع مقدس جبران کند پس از قطعنامه به خیال خام خود برای تصرف تهران آمد. وحدت نیروهای مسلح و همراهی و پشتیبانی مردم از نظام، دشمن را در تنگه چهارزبر زمین‌گیر کرد.


قربانی با اشاره به غیرت و ایستادگی مردم استان کرمانشاه افزود: مردم این منطقه با با استفاده از هر ابزاری غیرت‌مندانه و با چنگ و دندان از میهن خود دفاع کردند. هوانیروز نیز به عنوان یگان پشتیبان نیروهای عمل کننده در زمین (ارتش، سپاه و مردمی) در عملیات غرورآفرین مرصاد نقش داشت.


فرمانده هوانیروز ارتش، به‌کارگیری ۴۵ فروند بالگرد از سه پایگاه کرمان، اصفهان و کرمانشاه با ۴۲۵ ساعت پرواز و سه هزار و ۳۶۰ نیروی هلی‌برد را در قالب کارنامه درخشان هوانیروز در عملیات مرصاد عنوان کرد و گفت: امروز فرزندان ملت جمهوری اسلامی ایران در نیروهای مسلح تا پای جان ایستاده‌اند. در راس نیروهای مسلح ولی امر مسلمین قرار دارد که با وجود ایشان جای هیچ نگرانی نیست.


وی با بیان اینکه توانمندی نیروهای مسلح ایران لرزه بر اندام دشمن انداخته است، افزود: جوانان اطمینان داشته باشند با رعایت اصل ولایت‌پذیری و گوش به فرمان ولی‌فقیه بودن هیچ مشکلی پیش نمی‌آید.


انتهای پیام/4071


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته