دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1397 - 01:49
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص):

دشمن ‌قادر به مقابله مستقیم با ایران نیست؛ ‌به عملیات روانی روی آورده‌اند

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) گفت: دشمن می‌داند که قادر به مقابله مستقیم نیست و نمی‌خواهد قدرت را بپذیرد و براین اساس بر داخل متمرکز شده است.
کد خبر : 298889

به گزارش حوزه دفاعی‌وامنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار علی شادمانی باحضور در کرمانشاه در مراسم بزرگداشت سالروز عملیات مرصاد با اشاره به اینکه سازمان منافقان در سال 44 تأسیس و در سال 50 موجودیت خود را اعلام کرد اظهار کرد: این گروه مبارزه مسلحانه‌ را انتخاب کرده بودند و‌ در زمان پهلوی فعالیت سیاسی آن‌ها مسدود شد و الگوگیری این گروه از جنبش‌های چپ مارکسیستی سبب شد مبارزه را آغاز کنند.


شادمانی با بیان اینکه جمع منافقان بعد از انقلاب 150 نفر بود که داعیه نجات کشور را داشتند گفت: روحیه خودخواهی استبداد و خودرأیی در این گروه به اندازه‌ای بود که مبارزه یک ملت 36 میلیونی تحت رهبری یک امام را حرکتی فرعی و حرکت 150 نفره خود را اصل می نامیدند و از اینجا دشمنی با ملت ایران را آغاز کردند.


وی با اشاره به اینکه جذب نیرو، آموزش و غارت کلانتری‌ها با استفاده از تسلیحات دفاعی از راهبردهای این سازمان بود افزود: این سازمان با جذب دختر و پسر آنها را در برابر ملت قرار داد و تلاش برای زیر سؤال بردن مشروعیت نظام می‌کردند در برابر انقلاب ملت نا‌آرامی‌ها و درگیری‌ها را به راه انداختند.


شادمانی با بیان اینکه کشور جبهه کردستان و سیستان و یک جبهه اصلی مبارزه با حزب بعث عراق شده بود گفت: خرابکاران قتل را آغاز کرده بودند تا جایی که حتی علمای 80 ساله را ترور کردند و پس از ناکامی در داخل در 30 خرداد سال 60 تصمیم به فرار از کشور گرفتند و به آغوش صدام این دشمن نا به کار ملت ایران رفتند و خیانت به ملت را در اوج ممکن به نمایش گذاشتند و در آخر شکست خوردند.


معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) با ابراز درود به ملتی که به خواست رهبر در مرصاد حاضر شدند بیان کرد: در شرایط حساسی به سر می‌بریم زیرا دشمن تلاش و اراده مضاعفی را پای کار آورده که برای انقلاب ملت مشکل ایجاد کند.


وی با بیان اینکه انقلاب ما سرآغاز حکومت جهانی حضرت مهدی است افزود: انقلاب ما انقلاب شگفتی‌هاست و عظمت‌های عظیمی دارد که این شگفتی و عظمت باید شناخته شود و آنچه که این‌ملت را در صفی مستحکم پای کار آورد عمق شناخت از انقلاب بود.


شادمانی با اشاره به اینکه انقلاب به معنای آبرو، نجات اعتقادات و اندیشه‌های بلند این ملت، استقلال، مبارزه با استکبار، مقابله با صهیونیست، مقابله با ظلم و فساد و شور و جهاد و ایستادگی است گفت: باید انقلاب را عمیقا شناخت.


وی با اشاره به چرایی اهمیت ضرورت انقلاب گفت: آنچنان که عربستان گرفتار یک مشت صهیونیست و منابع آنها شده کشور شما گرفتار صهیونیست‌ها بود که کشور را غارت می‌کردند و برای نجات و استقلال این کشور انقلاب شد تا به قدرت پایدار دست یابیم.


شادمانی افزود: یکی از اهداف انقلاب بیرون راندن حکومت طاغوتی و ساقط کردن آمریکا و اسرائیل و استقرار کشوری براساس عقاید مردم بود که براساس اعتقادات ملت تمدنی بزرگ تشکیل شود.


وی با اشاره به اینکه حکومت پهلوی برای ما ننگ بود و زندگی در سایه یک حکومت وابسته سخت و ننگ‌آور بود افزود: باید ویژگی‌های انقلاب شب و روز به مسئولان گوشزد شود تا مبادا تحت تاثیر یک دیوانه دیگر از دیوانگانی که در آمریکا بر سر کار می‌آید قرار بگیرد زیرا این کشور دارای یک موقعیت و قدرت بی‌نظیر است و تمامی اقوام و مذاهب در کنار یکدیگر و با اعتقاد راسخ کنار هم زندگی می‌کنند.


شادمانی بیان کرد: در شرایطی که دشمنان تمام منافقان استکبار جهانی را پیش روی شما قرار دادند شکست خوردند و دشمن در تمام جبهه‌های نظامی شکست خورد و اکنون دشمن شکست خورده تغییر روش داده و در برابر قدرت غیرقابل تحمل ملت ایران که به کشورهای منطقه توسعه پیدا کرده ایستاده است.


وی با اشاره به اینکه دشمن سه راه بیشتر ندارد یک راه که قدرت را بپذیرد، با قدرت در جبهه جنگ بجنگد و اقدامات را در داخل ادامه دهد گفت: دشمن می‌داند که قادر به مقابله مستقیم نیست و نمی‌خواهد قدرت را بپذیرد و براین اساس بر داخل متمرکز شده اما تجربه 40 سال نشان داده هر جا دشمن سختی ایجاد کرده به پیروزی رسیده‌ایم.


شادمانی افزود: آنچه که ترامپ دیوانه مطرح می‌کند 40 سال است می‌شنویم و از زمانی که ترامپ از برجام کنار رفته عملیات روانی است که مبادا مسئولان تحت تاثیر عملیات روانی قرار بگیرند زیرا ما فرزندان رمضان هستیم.


شادمانی با بیان اینکه مسئولان در حال خدمت رسانی هستند افزود: تمام سرمایه دشمن اینها است که دشمن به منافقان که چیزی ندارند و چند حزب دموکرات و چند انسان وطن فروش بیشتر نیستند متوسل شده در حالی که ما با جشن چهل سالگی انقلاب آن را به انقلاب مهدی متصل خواهیم کرد.



انتهای پیام/4034


انتهای پیام/

برچسب ها: عملیات مرصاد
ارسال نظر
قالیشویی ادیب