دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

سیاست دولت ایجاد اشتغال برای بازنشسته‌ها بود!

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیاست خود را طوری تنظیم کرده بود تا کسانی که بازنشسته هستند سرکار بیایند و مجلس با اقدامی که انجام داد خواست دیگر بازنشسته‌ها سر کار نیایند.
کد خبر : 298852

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگویی با اشاره به طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در کشور گفت: در خصوص ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهارداشت: ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در کشور اظهارداشت: در حال حاضر بیش از 12 هزار نفر بر اساس این طرح باید از سمت های خود استعفا دهند ، با توجه به آخرین بررسی ها و آمار بدست آمده از بازنشستگان در حال حاضر 12 هزار بازنشسته در کشور مشغول بکار هستند که باید استعفا دهند.


وی ادامه داد: کسانی که جز بندهای الف، ب و ج ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری نیستند حدود 12هزار نفر هستند که باید از سمت های استعفا دهند ، این اقدام مجلس در راستای جوانگرایی مدیران کشور انجام شده است و افرادی که بازنشسته هستند و شامل این قانون می شوند باید هر چه زودتر از سمت های خود استعفا دهند.


عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی برهمین اساس اضافه کرد: دولت سیاست خود را طوری تنظیم کرده بود تا کسانی که بازنشسته هستند سرکار بیایند و مجلس اقدامی که انجام داد خواست دیگر بازنشسته ها سر کار نیایند.


حاجی دلیگانی در خصوص بازنشسته های موجود در شهرداری ها گفت : حدود 15 نفر از شهردار های کشور بازنشسته هستند من جمله شهردار تهران که در این قاعده است و این افراد باید هر چه زودتر استعفا دهند.


منبع: راه دانا


انتهای پیام/4001


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته