دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1397 - 08:57
مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس:

اردوهای جهادی نیازمند نگاهی سازمان‌یافته و تشکیلاتی است

مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس گفت: در برگزاری اردوهای جهادی باید نگاهی سازمان‌یافته و تشکیلاتی داشت تا با مطالعه و تحقیقات کافی کارها را پیش برد.
کد خبر : 298814

به گزارش خبرنگار گروه واحدهای دانشگاه آزاد خبرگزاری آنا از گنبدکاووس، اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس با مشارکت بیش از 15 نفر از دانشجویان خواهر با رویکرد محرومیت‌زدایی و احیای روحیه مشارکت مردمی در حل و فصل معضلات اجتماعی و فرهنگی در روستای برنجون این شهرستان برگزار شد.


جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس به دعوت بسیج دانشجویی از گروه جهادی شهید محمدرضا تورجی‌زاده در روستای برنجون مینودشت بازدید کردند.


مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس در حاشه این دیدار تاکید کرد: لازمه کار جهادی موثر بهره‌مندی لازم از همه ظرفیت‌های دانشگاه است که باید متناسب با نیاز مناطق محروم، این عزیزان را در این کار خیر بزرگ مشارکت داد.


حجت الاسلام علیرضا صفری حضور مسئولان در کنار جهادگران و بازدید از این گروه‌ها را مایه دلگرمی جوانان بسیجی دانست و گفت: قطعا اگر جهادگران بسیجی ببینند شنونده‌ای برای مطالبه‌گری‌های آنان در راستای حل مشکلات روستاها بویژه روستاهای محروم وجود دارد، سبب می‌شود انگیزه‌ای مضاعف برای خدمت کسب کنند.



مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس نیز درباره این اردوی 10 روزه جهادی گفت: با همکاری و تعامل دانشگاه و حسن نیت دانشجویان جهادگر و مردم روستا، برنامه‌های خوبی در حوزه فرهنگی و اجتماعی عملیاتی شد.


سجاد طاهرنیا خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های بصیرتی، تربیتی و آموزشی و برپایی ایستگاه سلامت و جشنواره غذا و ... از جمله این فعالیت‌ها بوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته