دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در نخستین جشنواره پژوهشگر جوان

استاد دانشگاه شریف به عنوان پژوهشگر برتر جوان اقتصاد کشور معرفی ش

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف در نخستین جشنواره پژوهشگر جوان اقتصادی کشور، به‌عنوان اقتصاددان برتر جوان سال ۹۶ معرفی شد.
کد خبر : 298751

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، سیدعلی مدنی زاده استادیار دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف در جشنواره انتخاب پژوهشگر برتر جوان اقتصاد ایران که با حضور ١١ دانشکده و پژوهشکده حوزه اقتصاد برگزار شد، همراه با حسین توکلیان به طور مشترک به عنوان پژوهشگر برتر جوان اقتصاد ایران انتخاب شدند.


بر این اساس، از میان ۵۸ درخواست ارسالی، در نهایت پنج نفر به‌عنوان کاندیدای اقتصاددان جوان کشور انتخاب شدند.


سیدعلی مدنی‌زاده، حسین توکلیان، مرتضی تهامی‌پور، حسن قلی‌پور فریدونی و حسین میثمی پنج کاندیدای نهایی اولین دوره جشنواره پژوهشگر جوان اقتصاد ایران بودند که با ارائه یکی از مقاله‌های خود و پاسخ به پرسش‌های هیات داوران و افراد شرکت‌کننده با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم امید اقتصاد کشور با آرای استادان اقتصادی برگزیده شد.


دو شرط اصلی انتخاب پژوهشگر جوان اقتصاد، سن کمتر از ۴۰ سال و پنج مقاله علمی پژوهشی حول یک حوزه اقتصادی بوده است.کارشناسان معتقدند در صورت تبدیل شدن این جشنواره به یک روند پیوسته، این تیم می‌تواند پشتوانه علمی برای حل چالش‌های اقتصادی فراهم سازد تا در آینده نزدیک به مرور جایگزین تیم بزرگسال اقتصادی کشور شود.


گفتنی است اولین جشنواره پژوهشگر جوان اقتصادی کشور با اهداف امید دادن به نسل جوان اقتصادی برای مطرح شدن و ارائه دیدگاه رسمیت بخشیدن به نظرات اقتصاددانان جوان به منظور جایگزینی مشاوران و اقتصاددانان پیشکسوت برگزار شد.


انتهای پیام/4060/


انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه شریف
ارسال نظر
هلدینگ شایسته