دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1394 - 10:03
مشاور عالی سازمان سنجش:

ظرفیت پذیرش در رشته‌هایی مانند مدیریت کم نشده است

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور،‌ تأکید کرد ظرفیت پذیرش دانشجو در برخی از رشته‌های تحصیلی مجموع ظرفیت اعلام‌شده برای کد رشته محل‌های تحصیلی این رشته‌ها خواهد بود.
کد خبر : 29875

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر حسین توکلی با اعلام این خبر گفت: نظر به اینکه پذیرش دانشجو، در برخی از رشته‌های تحصیلی مانند مدیریت با گرایش‌های مختلف، حسابداری، علوم اقتصادی و نظایر این‌گونه رشته‌ها، از بین داوطلبان علاقه‌مند انتخاب این‌گونه رشته‌های تحصیلی از میان متقاضیان آزمون سراسری سال 1394 صورت می‌گیرد، داوطلبان باید توجه داشته باشند که ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی که از دو یا سه گروه آزمایشی دانشجو می‌پذیرند، بسته به تعداد داوطلبان شرکت‌کننده در هر گروه آزمایشی بین گروه‌های آزمایشی مربوط، تعیین و در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی درج‌شده است.


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد:‌ بنابراین ظرفیت پذیرش دانشجو در این دسته از رشته‌های تحصیلی مجموع ظرفیت اعلام‌شده برای کد رشته محل‌های تحصیلی این رشته‌ها خواهد بود. ضمناً در سنوات گذشته نیز پذیرش دانشجو در این قبیل رشته‌های تحصیلی از بین داوطلبان چند گروه آزمایشی صورت گرفته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته