دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1397 - 04:43
احتمال توقف تولید پرچم‌های تبلیغاتی ترامپ در چین؛

تعرفه‌های تجاری ترامپ به کمپین تبلیغاتی خودش رسید

تمام پرچم‌ها، بنرها و پوسترهای تبلیغاتی رئیس‌جمهور آمریکا برای انتخابات 2020 در چین تولید می‌شود.
کد خبر : 298662

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از رویترز، پوسترها و پرچم‌های کاغذی و پارچه‌ای به رنگ‌های آبی، قرمز و سفید برای کمپین تبلیغاتی ترامپ در انتخابات سال 2020 آماده شده است. این‌بار روی پرچم‌ها و پوسترهای ترامپ نوشته است: Keep America Great!


اما این اقلام تبلیغاتی در شرق کشور چین تولید شده‌اند، و به زودی ممکن است به خاطر تعرفه‌های اعمال شده بر کالاهای چینی توسط ترامپ، هیچ وقت به آمریکا نرسند. شرکت پرچم‌سازی جی‌هااو (Jihao) در استان آن‌هویی چین طرف قرارداد تیم ترامپ برای تولیدات این پرچم‌های بوده است. برخی از پرچم‌های بزرگ‌تر هنوز زیر دست خیاط‌های کارگاه این شرکت در حال دوخت هستند اما تقریبا تمام اقلام تبلیغاتی با شعار Trump 2020 بستهبندی شده و آماده ارسال به آمریکاست.



به گفته یاو یوآن یوآن مدیر این شرکت چینی، از ماه مارس تاکنون بیش از 90 هزار انواع پرچم توسط این کارخانه تولید شده که در فصل‌های بیکاری آنان یک سفارش کار بزرگ است.



این اقلام تبلیغاتی ممکن است قربانی جنگ تجاری آمریکا و چین شوند و امکان دارد هیچ وقت به خاک آمریکا نرسند. زیرا برای هر کدام از این پرچم‌ها و پوسترهای ترامپ 2020 باید یک دلار پرداخت شود و آیا این برای کمپین تبلیغاتی ترامپ صرفه اقتصادی دارد؟ به گفته مدیر این شرکت اگر ترامپ و دولت آمریکا به این جنگ اقتصادی با چین ادامه دهند، تولید پرچم‌ها، بنرها و پوسترهای تبلیغاتی ترامپ در این شرکت متوقف می‌شود.


انتهای پیام /


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته