دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1397 - 18:37
سرمربی تیم فولاد خوزستان:

سروش رفیعی قرارداد یک ساله با فولاد دارد/ شناخت کم از حریفان در هفته‌‌های اول

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: قرارداد سروش رفیعی یک فصل است و تا زمانی که این بازیکن را داریم از او استفاده می‌کنیم.
کد خبر : 298600

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سیروس پورموسوی پس از حضور در نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی گفت: از عملکرد تیم راضی هستیم. بعد از یک سال که نمی‌توانستیم بازیکن خارجی جذب کنیم بالاخره این مجوز صادر شد. برخی بازیکنان با باشگاه‌هایشان قرارداد داشتند و برخی هم قیمت بالایی داشتند با این حال از عملکرد تیم در نقل و انتقالات راضی هستم. بازیکنان جوانی داریم و امیدوارم هماهنگی تیم فوتبال روز به روز بیشتر شود و تیم ما هماهنگ‌تر عمل کند.


وی در مورد اینکه وضعیت قرارداد سروش رفیعی چگونه است، گفت‌: ما در لیگ چیزی به نام قرارداد نیم‌فصل نداریم. قرارداد او یک فصل است و تا زمانی که رفیعی را داریم از او استفاده می‌کنیم اما اگر در نیم‌فصل رفیعی از تیم ما جدا شود که دیگر این مسئله به مدیریت باشگاه مربوط می‌شود. سال قبل هم در نیم‌فصل توانستیم بازیکنان خوبی مثل یک بازیکن برزیلی جذب کنیم. اگر در نیم‌فصل دوم سروش را داشته باشیم خوشحال می‌شویم. به هر حال آنچه مهم است شروع مسابقات در ابتدای فصل است.


سرمربی تیم فولاد در مورد ضعف عملکرد فولاد در خط حمله در فصل گذشته و اینکه آیا بیت‌‌سعید مهاجم هدف خواهد بود یا وینگر، گفت: ما فرشاد جان‌فزا و شیمبا را به عنوان مهاجمان هدف داریم. به هر حال از بازیکنان‌مان در پست‌های مختلف استفاد می‌کنیم ما خط به خط تیم‌مان را بررسی کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم با کمک بازیکنان نتایج خوبی بگیریم. ما تغییراتی در دفاع، هافبک و همچنین خط حمله داشتیم. هواداران دوست دارند که تهاجمی بازی کنیم و به همین دلیل نفراتی را جذب کرده‌ایم.


وی در مورد وضعیت آی‌تی‌سی سروش رفیعی گفت: آی‌تی‌سی رفیعی و تارتا می‌رسد و بقیه بازیکنان هم مشکل خاصی برای بازی ندارند.


پورموسوی افزود:‌ کارمان در پنج بازی اول بسیار سخت است. ما با قهرمان حذفی و قهرمان لیگ برتر و پارس‌جنوبی که مثل ما هفته‌ها در رده دوم و سوم قرار داشت بازی داریم. پارس جنوبی تیمی شایسته است که پارسال می‌توانست سهمیه بگیرد. آنها در بازی‌های دوستانه نشان دادند تیم خوبی بستند و امسال هم برنامه دارند. به هر حال در ابتدای لیگ شناخت تیم‌ها از هم کم است اما فردا می‌دانیم بازی سخت و خوبی در پیش داریم.


سرمربی فولاد در مورد جدایی سرویس نعمتی‌نژاد از کادر فنی اظهار داشت: از بازیکنان و مربیانی که از جمع ما جدا شدند تشکر می‌کنم و به آنها خسته نباشید می‌گویم. نعمتی‌نژاد و حیدر شریفی زحمات زیادی کشیدند اما نیاز بود تغییراتی در کادر فنی و بازیکنان داشته باشیم. امسال تغییر کردیم نیاز به انجام تغییرات است اما این موضوع به این معنا نیست که خدای ناکرده آنهایی که جدا شدند ضعیف بودند. شاید در جای دیگر دوباره کنار همدیگر جمع شدیم ولی امسال نیاز بود که این تغییرات انجام شود باز هم از آنها تشکر می‌کنم.


پورموسوی در مورد مصدومان تیمش گفت: فقط میثم دورقی در تیم ما مصدوم است.


انتهای پیام/4048


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته