دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1397 - 07:45
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

استیضاح وزیر علوم در فضای فعلی کشور اولویت ندارد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در فضای فعلی کشور از اولویت برخوردار نیست ولی باید نواقصی که وجود دارد برطرف شود.
کد خبر : 298565

محمد قمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره طرح استیضاح وزیر علوم اظهار کرد: استیضاح وزیر علوم محورهایی داشت که از جمله آنها مسائلی مانند سوء مدیریت دانشگاه‌ها، کنکور، پژوهش و موضوعات صنفی دانشجویان بود.


وی افزود: سه نفر از سوال‌کنندگان در جلسه روز گذشته طرح استیضاح کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، حضور پیدا کردند و سوالات خود را مطرح نمودند که وزیر نیز به سوالات آنها پاسخ داد.


نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر علوم توضیحاتی ارائه نمود و قرار شد نقایص را برطرف کند و نمایندگان نیز قانع شدند. علی بختیاری، نماینده مردم بافت به عنوان سخنگوی سوال‌کنندگان از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آخر جلسه اعلام کرد که سوال‌کنندگان قانع شده‌اند.


قمی درباره شائبه سیاسی بودن این استیضاح گفت: به نظر بنده طرح این استیضاح رنگ و بوی سیاسی نداشت و مطالبات کاملاً تخصصی و براساس موضوعات صنفی جامعه دانشگاهی بود، البته استیضاح وزیر علوم در فضای فعلی کشور از اولویت برخوردار نیست ولی باید نواقصی که وجود دارد برطرف شود.


انتهای پیام/4007


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته