دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کربلایی‌زاده در گفت‌وگو با آنا:

اولین استندآپ کمدی با واکر دنیا را انجام دادم

بازیگر و هنرمند تئاتر گفت: اولین استندآپ کمدی با واکر دنیا را در برنامه خندوانه انجام دادم.
کد خبر : 298534

امیر کربلایی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری آنا،‌ درباره وضعیت بهبودی خود و بازگشت به صحنه تئاتر گفت: در حال حاضر دوران استراحت مطلق بر روی تخت به پایان رسیده و با واکر در حال حرکت هستم.


به گفته این استندآپ کمدین، تا سه ماه آینده باید با واکر و عصا حرکت کنم و سه هفته‌ای است که از واکرسواری و یا واکرمن بودن من می‌گذرد.


کربلایی‌زاده اضافه کرد: در ادامه دوران نقاهت 18 مرداد برای ادامه درمان باید به بیمارستان بروم و عکس‌های جدید بگیرم و بعد وضعیت من مشخص می‌شود.


وی با بیان اینکه اولین استندآپ کمدی با واکر دنیا را در خندوانه انجام داده است، تصریح کرد: در ادامه برنامه تلویزیونی خندوانه هفته آینده برای ضبط استندآپ کمدی جدید به خندوانه می‌روم تا قسمت جدید برنامه ضبط شود.


امیر کربلایی‌زاده در طول ماه مبارک رمضان اجرای برنامه سحرگاهی «کوچه بهار» را برعهده داشت که یک شب پس از اجرای برنامه و در راه بازگشت به منزل تصادف کرد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.


این بازیگر به دلیل شکستگی در ناحیه پا و آسیب لگن مورد عمل جراحی قرار گرفت و پس از کار گذاشتن پلاتین و بهبود شرایط عمومی از بیمارستان مرخص شد و در منزل دوران بهبودی خود را پشت سر می‌گذارد.


امیر کربلایی‌زاده فعالیت نمایشی خود را از سال ۱۳۶۸ در مدرسه آغاز کرد و هم‌زمان با آن وارد کلاس‌های آموزشی تئاتر در کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری شد. او فعالیت حرفه‌ای خود را با شروع دانشگاه و کلاس‌های حرفه‌ای تئاتر دانشگاه در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و در همان سال و در سال‌های ۷۸ و ۷۹ برنده دیپلم افتخار بازیگری اول در جشنواره سراسری تئاتر دانشجویی مراکز عالی سراسر کشور شد.


انتهای پیام/4073


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب