دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1397 - 11:52
نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو در گفت‌و‌گو با آنا؛

شناسایی نقاط ضعف تیم ملی تکواندو بانوان در آستانه جاکارتا

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: باخت ملی‌پوشان در تورنمنت کره‌جنوبی نه تنها نگران‌کننده نیست بلکه جنبه مثبت دارد چرا که باعث شناسایی و اصلاح نقاط ضعف آنها شد.
کد خبر : 298504

زهرا سروی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره عملکرد تیم ملی تکواندو بانوان در مسابقات کره‌جنوبی در آستانه بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: با توجه به اینکه تیم ملی چندماه مانده به بازی‌های آسیایی جاکارتا مسابقه برون مرزی نداشت‌ از همین روی برای کادرفنی خیلی مهم بود که آنها در این مسابقات حضور داشته باشند تا بتوانند در آستانه بازی‌های آسیایی جاکارتا به نقاط قوت و ضعف خود پی ببرند.


وی در مورد عملکرد ملی‌پوشان گفت: همانطور که گفتم هدف اصلی این مسابقات شناسایی نقاط قوت و ضعف بازیکنان در آستانه بازی‌های آسیایی جاکارتا بود. ملی‌پوشان ما توانستند‌ یک مدال طلا و یک نقره و سه برنز به دست بیاورند و نایب قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کنند. به هر حال آزمون نهایی برای همه ما جاکارتاست و امیدواریم که ورزشکاران در آن مسابقات هم عملکرد قابل قبولی داشته باشند.


نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو در پاسخ به اینکه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی در این رقابت‌ها حذف شدند و از این بابت نگرانی برای بازی‌های آسیایی به وجود نیامده، عنوان کرد: ورزشکار هیچ زمانی نمی‌تواند تعهد بدهد که در همه مسابقات برنده میدان باشد. ما نمی‌توانیم با یک برد یا یک باخت عملکرد یک ورزشکار را در هر مسابقه‌ای نادیده بگیریم. بیست روز دیگر تا بازی‌های آسیایی جاکارتا زمان باقی نمانده و در این مدت همه در تلاش هستند تا بهترین نتیجه را کسب کنند.


سروی افزود: مسابقات تیم ملی تکواندو بانوان در کره‌جنوبی مهد تکواندو جهان برگزار شد و 30 کشور هم در آن حضور داشتند، طبیعی بود که کار سخت و رقابت بین ورزشکاران بسیار فشرده است. اما آن چیزی که برای ما ارزش دارد این است که تیم ملی بانوان توانست عنوان نایب قهرمانی را به دست بیاورد و تمامی ملی‌‌پوشانی که موفق به کسب مدال نشدند برای ما به اندازه مدال آوران باارزش هستند و در این روزهای پایانی مانده به بازی‌های آسیایی جاکارتا بر روی نکات مثبت آنها تمرکز می‌کنیم به این معنی که اگر باختی صورت گرفته به جنبه مثبت آن نگاه می‌کنیم و می‌دانیم در این مدت زمان باقی مانده تا بازی‌های آسیایی وقت برای جبران وجود دارد و می‌توان نقاط ضعف را اصلاح کرد.


نایب رئیس فدراسیون تکواندو عنوان کرد: ملی‌پوشانی که برای بازی‌های آسیایی ارنج شدند در قالب انتخابی تیم ملی بوده و هیچ گونه تغییری در مورد آنها اتفاق نمی افتد. ما امیدواریم دختران تکواندو در بازی‌های آسیایی جاکارتا نتایج قابل قبولی کسب کنند.


انتهای پیام/4057


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته