دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1397 - 14:28
علیرضا فغانی مطرح کرد؛

تلاش دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقا و رشد ورزش ایران

داور بین‌المللی فوتبال گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقا و رشد ورزش ایران تلاش زیادی کرده است.
کد خبر : 298439

علیرضا فغانی، دانشجوی تربیت بدنی مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا گفت: چه در این مقطع و چه در دیگر مقاطع تحصیلی که در دانشگاه آزاد حضور داشتم، همواره همکاری‌های لازم با من از سوی این دانشگاه شده است و به من نامه داده شده تا بتوانم در خدمت کشورم باشد.


وی ادامه داد: به صورت کلی دانشگاه آزاد در ارتقا و رشد ورزش ایران تلاش زیادی کرده است و علاوه بر آنکه باعث شده تا ورزشکاران مدارج تحصیلی بسیار خوبی را به دست آورند با ایجاد تیم‌های ورزشی به آنها کمک کرده تا بتوانند در رشته موردنظرشان موفق باشند. امیدوارم که این دانشگاه بتواند برنامه‌های ورزشی‌اش را توسعه دهد و علاقه‌مندان به ورزش را بهتر از گذشته پوشش دهد.


داور دیدار رده‌بندی جام جهانی 2018 روسیه در خصوص اینکه از قول او عنوان شده بود، وی از کمیته داوران و از شخص فریدون اصفهانیان رئیس این کمیته خواسته تا در 5 هفته اول هجدهمین دوره لیگ برتر به او قضاوتی ندهد، تصریح کرد: متاسفانه‌ عده‌ای دوست دارند بی‌دلیل برای من ایجاد حاشیه کنند. من کلاس فنی در ازبکستان از سوی ای‌اف‌سی داریم و بعد از آن هم در کلاس دیگری در مالزی باید حضور پیدا کنم. طیق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از مالزی هم برنامه دیگری برای داوران زیرمجموعه‌اش در نظر گرفته شده است. این مسائل کاری باعث می‌شود تا نتوانم در رقابت‌های لیگ به قضاوت بپردازم و البته اگر در این بین فرصتی داشته باشم در لیگ به قضاوت خواهم پرداخت.


انتهای پیام/4048


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب