دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1397 - 12:44
مدیر امور خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد؛

آغاز عملیات تعمیر و بازسازی خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدیر امور خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران از بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان‌های فرسوده این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 298432

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، فرهاد رضایی درخصوص برنامه‌های عمرانی خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران در فصل تابستان گفت: بیشتر خوابگاه‌های دانشگاه، فرسوده و با قدمت بالا هستند و اکنون به مرحله‌ای رسیده‌اند که بازسازی و نوسازی آنها، برای ارتقای امنیت و ارائه خدمات رفاهی مناسب‌تر به دانشجویان، الزامی است.


وی با اشاره به ضرورت ارتقا و نوسازی ساختمان‌های خوابگاهی دانشگاه تصریح کرد: ایام تابستان فرصت مناسبی است تا بتوانیم خوابگاه‌هایی که نیاز به تعمیرات اساسی دارند را برای سال تحصیلی جدید آماده کنیم و وضعیت رفاهی خوابگاه‌ها را به گونه‌ای افزایش دهیم که در طول سال تحصیلی، دانشجویان از امکانات و تسهیلات خوابگاهی با کیفیت بالا بهره‌مند شوند.


مدیر امور خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران تاکید کرد: باید مراحل بازسازی و تعمیرات قبل از شروع سال تحصیلی جدید به اتمام برسد و خوابگاه‌ها برای پذیرش دانشجویان ورودی‌های قدیم و جدید به موقع آماده شود.


وی افزود: ساختمان‌های بوستان پنج پسران و گلستان‌های یک و دو دختران واقع در مجتمع کوی علوم پزشکی تهران و خوابگاه پسرانه سمیه، در تابستان 97 بازسازی و تعمیر خواهند شد.


رضایی ضمن عذرخواهی از دانشجویان خوابگاهی به جهت مشکلات بوجود آمده در اجرای فعالیت‌های عمرانی، پیشاپیش از صبر و بردباری ساکنان خوابگاه‌ها که مدیریت امور خوابگاه‌ها را در اجرای هر چه بهتر این پروژه‌ها یاری می‌کنند، سپاسگزاری کرد.


انتهای پیام/4007


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب