دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1397 - 12:29

آغاز آزمون‌های عملی داوطلبان گروه هنر کنکور ۹۷ از ۱۱ مرداد

آزمون عملی و طراحی ۹ رشته‌ تحصیلی کنکور سراسری سال ۹۷ از ۱۱ مرداد آغاز می‌شود و داوطلبانی که در زمان ثبت‌نام این علاقه­‌مندی را اعلام کرده‌اند، می‌توانند در این آزمون‌ها شرکت کنند.
کد خبر : 298422

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، براساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، زمان و مکان برگزاری آزمون عملی و طراحی رشته‌های تحصیلی ادبیات نمایشی، بازیگری، طراحی صحنه، نمایش عروسکی، آهنگسازی، موسیقی ایرانی، موسیقی جهانی، مجسمه‌سازی و عکاسی در کنکور ۹۷ اعلام شد.


آزمون عملی این ۹ رشته ­منحصرا از داوطلبان گروه آزمایشی هنر که‌ در جلسه آزمون بعدازظهر پنجشنبه ۷ تیر ۹۷ حاضر بودند و بعد از آزمون سراسری از تاریخ ۹ تا ۱۵ تیر ۹۷، علاقه­‌مندی خود را با پرداخت هزینه آزمون عملی و طراحی رشته­‌های تحصیلی در تاریخ مذکور در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اعلام کرده‌اند، به عمل خواهد آمد.


داوطلبانی که متقاضی آزمون عملی و طراحی این ۹ رشته‌ تحصیلی هستند، درصورت تمایل باید پس از اعلام نتایج اولیه با توجه به دوره‌هایی که براساس کارنامه در آن مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، با مراجعه به سایت سازمان سنجش در زمان مقرر نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی در فرم انتخاب رشته این آزمون از اولویت یک تا ۱۵۰ و در هر اولویت مورد علاقه اقدام کنند.


متقاضیانی که نسبت به واریز هزینه آزمون عملی خود اقدام کرده‌اند باید حداکثر تا دو روز قبل از تاریخ شروع آزمون عملی رشته ‌مورد تقاضا، کارت ورود به جلسه آزمون عملی و یا طراحی خود را از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش دریافت کنند.


گفتنی است متقاضیان باید بر اساس آدرس مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون عملی برابر زمان و مکان مندرج در کارت آزمون عملی خود به محل برگزاری آزمون مراجعه کنند.


انتهای پیام/ 4040


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته