دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1397 - 11:06
به مناسبت دهه کرامت در شهرداری منطقه 10 صورت می گیرد؛

راه اندازی بوستان خود اشتغالی بانوان در محلات بریانک و هفت چنار تهران

بوستان خوداشتغالی بانوان محلات بریانک و هفت چنار، به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، با همکاری شهروندان در منطقه 10 راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر : 298388

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، راه‌اندازی بوستان خوداشتغالی علاوه بر توانمندسازی بانوان و ایجاد روحیه نشاط و شادابی، پیش زمینه‌ای برای انجام اقدامات اثرگذار با سه ویژگی سبک، سریع و ارزان محسوب می‌شود بر همین اساس این برنامه با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی و حمایت از کارآفرینان در موزه حیات وحش و آثار طبیعی هفت چنار به نشانی میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی برپا می‌شود و شهروندان می‌توانند از فرصت پیش آمده برای فروش محصولات و کسب درآمد اقدام کنند.


همچنین در حاشیه این برنامه، اقشار مختلف به ویژه کودکان و نوجوانان می‌توانند علاوه بر بازدید عمومی موزه، از برنامه‌ها و سرگرمی‌های آموزشی، فرهنگی و هنری شاد و مفرح که در قالب بازی، مسابقه و نمایش فیلم برای آنان تدارک دیده شده، استفاده کنند.


بر اساس اعلام شهرداری منطقه 10 تهران، علاقه‌مندان می‌توانند در روز پنجشنبه 4 مرداد از ساعت 18 الی 22 با ارائه انواع غذاهای سرد و گرم، شیرینی و دسر، محصولات هنری و فرهنگی، گل و گیاه طبیعی و ... در برگزاری این رویداد سهیم باشند.


گفتنی است محل ثبت نام حضوری این برنامه، خیریه حضرت زکیه (س) واقع در خیابان محبوب مجاز غربی(سینا)، جنب مسجد حضرت زینب(س)، کوچه شهید احمدیان، پلاک 13 است و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09334600594 تماس حاصل کنند.


انتهای پیام/4009


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته