دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1397 - 11:34

حضور پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در نمایشگاه الکامپ

معاونت فناوری و کاربردی‌سازی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در نمایشگاه الکامپ، شرکت می‌کند.
کد خبر : 298371

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، علیرضا قلی‌نژاد گفت: نمایشگاه الکامپ به عنوان بزرگ‌ترین رویداد تجاری کشور از روز شنبه 6 مرداد ماه به مدت چهار روز برگزار می‌شود.


وی نمایشگاه الکامپ را بزرگترین رویداد تجاری کشور در عرصه تولید، عرضه محصولات، خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر دانست که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


به گفته معاون فناوری و کاربردی‌سازی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار به علاقه‌مندان عرضه می‌شود و فرصتی بی‌بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد.


معاون فناوری و کاربردی‌سازی پژوهشگاه تصریح کرد: این معاونت به منظور معرفی، اهمیت و ضرورت ورود فناوری، خلاقیت و نوآوری به عرصه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فضای مناسبی را در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک به مرکز و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری برای انجام این امر اختصاص داده است.


غرفه پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در سالن 5 غرفه 1541 از 6 مرداد ماه به مدت چهار روز در نمایشگاه بین‌المللی «الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک»، واقع در بزرگراه چمران، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4031


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته