دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1394 - 17:15

پروژه 2200 مترمربعی آسفالت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی به اتمام رسید

پروژه آسفالت و محوطه‌سازی جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با مشارکت بخش خصوصی و مسئولان واحد به مساحت 2200 متر مربع به اتمام رسید.
کد خبر : 29831

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست واحد بندرانزلی با توجه به افزایش رشته‌های تحصیلی مصوب در واحد بندرانزلی، پژوهش محوری و ارتقای سطح کیفیت آموزشی و علمی دانشگاه را ضروری و مهم دانست و خاطرنشان کرد: تحقیق و پژوهش در دانشگاه موجب گشایش درهای علم و دانش بر روی بشریت خواهد شد و زمینه سازی بستر پژوهش باید در دانشگاه مد نظر قرار گیرد.


علیرضا اقدامی افزود: عملیات تسطیح، زیرسازی و آسفالت جدید این واحد دانشگاهی با پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته به منظور ایجاد فضاهای رفاهی در دانشگاه در بهینه شدن این واحد آموزشی بوده و قطعا در افزایش نشاط دانشجویان نقش بسزایی ایفا می‌کند.


وی اضافه کرد: عملیات اجرایی انجام روکش آسفالت خیابان‌های مجتمع دانشگاه از قسمت شمالی تا اولین خیابان فرعی محوطه دانشگاه بوده و با مشارکت بخش خصوصی اجرا شده است.
این مسئول اظهار کرد: پروژه محوطه‌سازی و فضای سبز در اطراف ساختمان آموزشی و اداری دانشگاه با مساحت تقریبی بیش از 11500 مترمربع بوده و کاشت نهال و انجام آبیاری قطره‌ای به منظور تسهیل و صرفه‌جویی در مصرف آب در حال اجراست که بیش از 70 درصد پیشرفت کار داشته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته