دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1394 - 17:01

تذکر نماینده شهریار به رحمانی‌فضلی و فانی: با برخوردکنندگان با تجمع معلمان برخورد کنید

نماینده مردم شهریار در تذکری به وزیر کشور گفت:‌ لازم است با کسانی که برخورد نامناسب با معلمان و فرهنگیانی داشتند که هفته گذشته در مقابل مجلس تجمع کرده بودند، برخورد صورت گیرد.
کد خبر : 29829

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، حسین گروسی در جلسه علنی امروز ـ یکشنبه ـ در تذکری به وزرای کشور و آموزش و پرورش گفت: هفته گذشته تعدادی از معلمان و فرهنگیان در مقابل مجلس به دلیل عدم توجه کافی مسئولان برای انتقال مشکلات‌شان به مسئولان کشور تجمع کرده بودند که برخورد نامناسبی با آن‌ها صورت گرفت. انتظار می‌رود شأن و منزلت آن‌ها به نحو شایسته رعایت شود و با افرادی که این نوع برخورد را داشته‌اند،‌ برخورد شود.


وی همچنین در تذکر به علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، گفت:‌ انتظار می‌رود مشکلات و مطالبات معلمان و فرهنگیان طوری پیگیری شود که نیاز به حضور آنان در مقابل مجلس و سایر سازمان‌ها و دستگاه‌ها نباشد.


نماینده مردم شهریار در تذکر دیگری با انتقاد از نبود باشگاه فرهنگیان و خانه معلم در حوزه انتخابیه‌اش، از وزرای راه و شهرسازی و نفت نیز خواستار تسریع در راه‌اندازی ناوگان حمل و نقل عمومی به خصوص ریل باس، قطار شهری، مترو و انتقال سریع راه‌های ریلی به شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد شد، اقداماتی که جزو مصوبه دولت است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته