دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جشن ولادت امام رضا (ع) در رادیو نمایش

شبکه رادیویی نمایش هم‌زمان با ولادت امام رضا (ع) دو نمایش رادیویی را برای پخش از این شبکه آماده کرده است.
کد خبر : 298233

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، نمایش رادیویی چشمه امید نوشته مریم گودرزی و با حضور هنرمندانی چون شهین نجف‌زاده، شیما جان‌قربان، ایوب آقاخانی، مونا صفی، معصومه عزیزمحمدی، محمدرضا علی، امیر فرحان‌نیا از رادیو نمایش پخش می‌شود.


چشمه امید به تهیه‌کنندگی محمد مهاجر، صدابرداری: پیروز صدرایی، افکتوری نرگس موسی‌پور امروز ساعت 18:15 از رادیو نمایش پخش می‌شود.


همچنین نمایش آخرین پرده‌خوانی که به مناسبت فرا رسیدن ولادت امام رضا (ع)، از رادیو نمایش به روی آنتن می‌رود را محمد پورحسن نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است که سیدمرتضی پرده‌خوان خودش را در زیرزمین خانه‌اش حبس کرده و در خیالش با خاطرات همسرش شوکت روزگار می‌گذراند، او همه جا اعلام کرده که آخرین پرده‌خوانی‌اش را در روز ولادت امام رضا (ع) برگزار می‌کند و ...


صفا آقاجانی، محمد عمرانی، مهین فردنوا، مجید حمزه، شیوا رفیعیان، عرفان ابراهیمی، مهرداد عشقیان، محمدرضا علی، شیما جان‌قربان و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند و محمد پورحسن کارگردانی آن را بر عهده دارد.


این نمایش به تهیه‌کنندگی فرشاد آذرنیا، صدابرداری: علی حاجی نوروزی و افکتوری: نرگس موسی‌پور امروز ساعت 15:15 از رادیو نمایش پخش می‌شود.


انتهای پیام/4073


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته