دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1394 - 16:44

وزیر بهداشت: کمبود اعتبار یکی از مشکلات مهم دولت یازدهم است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور یکی از مهم‌ترین مشکلات دولت یازدهم را کمبود اعتبار دانست و گفت: دولت فعلی در ابتدا و ادامه کار همواره با مشکل کمبود اعتبار مواجه بوده است که امید است این مشکلات نیز روز به روز مرتفع شود.
کد خبر : 29818

به گزارش گروه اجتماعی آنا، دکتر سید حسن هاشمی در جمع مردم سقز در سالن اجتماعات آموزشکده فنی و حرفه‌ای این شهرستان، به نقش مهم مردم در پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: بدون حضور مردم، تحولاتی که در دولت یازدهم محقق شده است، صورت نمی‌گرفت و این مساله به دلیل رای مردم به این دولت است.


وزیر بهداشت، گفت: مشکلات فراوانی پیش روی دولت یازدهم قرار دارد که امید است با درایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش دولتمردان، این مشکلات مرتفع شده و کشور در آرامش و مردم در رفاه و آسایش قرار گیرند.


وی یکی از مهم‌ترین مشکلات دولت یازدهم را کمبود اعتبار عنوان کرد و افزود : دولت فعلی در ابتدا و ادامه کار همواره با مشکل کمبود اعتبار مواجه بوده است که امید است این مشکلات نیز روز به روز مرتفع شود.


هاشمی در پاسخ به نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار و امام جمعه شهرستان سقز که مشکلات این شهر را عنوان کردند، گفت: مشکلاتی که از سوی مسئولان شهرستان سقز بیان شد نیاز به اعتبار خاصی دارد که در جلسه هیات دولت، پیش از سفر به استان کردستان در بحث زیرساخت‌ها به آنها اشاره شد.


وزیر بهداشت افزود: امید است با توجه به توافق هسته‌ای که صورت گرفته مشکلات حل شده و مردم حلاوت و شیرینی آسایش را بچشند.


وی در ادامه ضمن تقدیر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، مدیران و کارکنان بخش‌های بهداشتی و درمانی ابراز امیدواری کرد که به زودی و در دولت یازدهم مشکلات بخش بهداشت و درمان شهرستان سقز حل شود.


دکتر هاشمی همچنین از اختصاص 200 میلیارد ریال بودجه برای بیمارستان در حال احداث سقز ظرف یک سال آینده خبر داد و اظهار امیدواری کرد که مشکلات سقز بزودی مرتفع شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته