دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1397 - 04:23
در گفت‌وگو با آنا صورت گرفت؛

واکنش سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس به اخبار تغییرات در دولت

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره شنیده‌ها مبنی بر حضور تاجگردون در دولت، گفت: بکارگیری افکار اقتصادی قوی برای گشایش در اقتصاد کشور را تصمیمی درست می‌دانم.
کد خبر : 298134

زهرا سعیدی‌مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره شنیده‌هایی مبنی بر دعوت از غلامرضا تاجگردون برای حضور در تیم اقتصادی دولت، اظهار کرد: به نظرم استفاده از چنین پتانسیل‌هایی در شرایط کنونی ارزش است.


وی افزود: چنین تصمیماتی را درست می‌دانم که از افکار اقتصادی قوی برای گشایش در اقتصاد بهره‌گیری شود و حضور چنین اشخاصی در دولت می‌‌تواند تاثیرگذار باشد.


سخنگوی کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه از سوی دیگر مجلس هم به حضور اقتصاددان‌های قوی نیازمند است، خاطرنشان کرد: امیدوارم شرایطی به وجود بیاید که هر کسی در جایگاهش تاثیرگذار باشد و بتوانیم با کمک یکدیگر از شرایط بحران عبور کنیم.


به گزارش آنا، شنیده‌ها حاکی از آن است که روز گذشته رئیس جمهور بار دیگر از علی‌طیب‌نیا برای حضور در تیم اقتصادی دولت دعوت کرده است که طیب‌نیا شروطی را برای پذیرش آن پیشنهاد داشته است.


از سوی دیگر برخی اخبار خبر از برکناری نوبخت از سازمان برنامه و بودجه و ادامه کار در مسئولیت معاون اجرایی رئیس جمهور می‌دهد.


انتهای پیام/4034


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته