دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1397 - 04:44
عضو شورای فنی کشتی فرنگی در گفت‌و‌گو با آنا:

عبدولی به اندازه کافی از محرومیتش ضربه دید/ درهای فدراسیون به روی همه کشتی گیران باز است

عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت: عبدولی قهرمان المپیک است و به اندازه کافی به خاطر اشتباهی که انجام داد ضربه دید و نباید بیشتر از این پشت درهای بسته بماند.
کد خبر : 298082

بهرام مشتاقی عضو شورای فنی کشتی فرنگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ‌خبرگزاری آنا، درباره بخشش سعید عبدولی و بازگشت او به تمرینات تیم ملی گفت: متاسفانه عبدولی چند وقت پیش خودش را درگیر حاشیه کرد و از همین روی با محرومیت کمیته انضباطی روبه رو شد‌. طبق آن چیزی که فدراسیون برای او در نظر گرفته بود محرومیت عبدولی 6 ماه بود و تا آخر شهریور هم ادامه دارد. بازگشت او به تمرینات به معنی لغو محرومیتش نیست بلکه فدراسیون با درنظر گرفتن این موضوع که این کشتی‌گیر قهرمان ملی است و باید درهای فدراسیون را بر روی او باز کنیم عبدولی را به تمرینات دعوت کرد.


وی گفت: ضمن اینکه عبدولی از مسابقات محروم است اما از تمرین کردن که محروم نیست،‌ از همین روی با نظر کادرفنی به اردوی تیم ملی اضافه شد. او به اندازه کافی در این اتفاقی که افتاد و باعث محرومیتش شد ضربه دید و بیشتر از این نباید این قهرمان از میادین دور باشد. متاسفانه عبدولی با همین محرومیتی که برای او در نظر گرفته شد یک مدال مسلم بازی‌های آسیایی را از دست داد که همین جریمه بزرگی برای او بود.


مشتاقی در پاسخ به اینکه حضور عبدولی در تمرینات به دلیل مسابقات جهانی مجارستان در مهرماه است، عنوان کرد: همانطور که گفتم هدف فدراسیون این بود که این قهرمان المپیک بیشتر از این درهای کشتی بر روی او بسته نباشد به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شد.‌ ضمن اینکه برای مسابقات جهانی مجارستان هم باید شرایط ملی‌پوشان را بررسی کنیم و انتخابی‌هایی که گرفته می‌شود و مورد بررسی شورای فنی قرار می‌گیرد نفرات تعیین می‌شوند، از همین روی نمی‌توانیم با قاطعیت بگوییم عبدولی به تمرینات بازگشت به این خاطر بوده که نظر شورای فنی این بود که او در مسابقات جهانی مجارستان شرکت کند. ما برای آن مسابقات هم شرایط خاص خودمان را داریم و بدون انتخابی کشتی‌گیری انتخاب نمی‌شود.


عضو شورای فنی کشتی‌فرنگی در مورد وضعیت تیم کشتی فرنگی در آستانه بازی‌های آسیایی افزود: خدا را شکر همه کشتی‌گیران وضعیت خوبی دارند و هیچ‌ ‌کدام هم آسیب‌دیدگی ندارند. هفته آینده ما نفرات نهایی به بازی‌های آسیایی جاکارتا را اعلام می‌کنیم. بازی‌های آسیایی با تمامی مسابقات فرق می‌کند، ما در این مسابقات حریفانی از ژاپن، قزاقستان، کره و قرقیزستان را پیش رو داریم. من می‌توانم به جرأت بگوییم که حداقل 30 الی 40 درصد حریفان ما از نظر کیفی با مسابقات دیگر متقاوت هستند.


وی در پایان به مدال‌آوری کشتی‌گیران اشاره کرد و گفت: من فکر می‌کنم از این 6 وزنی که به بازی‌های آسیایی جاکارتا اعزام می‌شوند حداقل دو تا سه کشتی‌گیر به مدال طلا برسند.


انتهای پیام/4057


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته