دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1397 - 10:30

اعلام نفرات نهایی بانوان کماندار اعزامی به بازی‌های آسیایی

بانوان کماندار اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا در ماده کامپوند مشخص شدند.
کد خبر : 297999

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا،‌ هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 27 مردادماه در جاکارتا و پالمبانگ به صورت رسمی آغاز می‌شود. تیم تیراندازی با کمان در دو بخش ریکرو و کامپوند مردان و زنان در این مسابقه شرکت می‌کنند. فدراسیون تیراندازی با کمان در بخش ریکرو بانوان که تنها یک سهمیه به این ماده اختصاص داده شد، زهرا نعمتی قهرمان طلایی پارالمپیک ریو را به این مسابقات اعزام می‌کند.


نعمتی چندماه پیش به دلیل شرایط نابه‌‌سامان فدراسیون تیراندازی با کمان قید حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا را زده بود اما با روی کار آمدن غلامرضا شعبانی‌بهار به عنوان رئیس این فدراسیون و جلساتی که با او داشت در نهایت به تیم ملی برگشت و هم‌اکنون تنها نماینده ایران در بخش ریکرو بانوان است.


در بخش کامپوند مردان هم اسماعیل عبادی، مجید قیدی، امیر کاظم‌پور و نیما محبوبی نمایندگان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا خواهند بود، اما در بخش کامپوند بانوان مسئولان فدراسیون اعلام کرده بودند از بین بانوان یک نفر حذف خواهد شد که در نهایت قرعه به نام‌ گیسا بایبوردی افتاد و این تیرانداز کشورمان با نظر کادرفنی بعد از مسابقات کاپ جهانی آلمان نامش از ترکیب تیم برای حضور در بازی‌های آسیایی خط خورد.


به این ترتیب مینو عابدی، پریسا براتچی، فرشته قربانی و راحله فارسی در کامپوند بانوان نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی هستند.


انتهای پیام/4057


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته