دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1397 - 02:40
امام جمعه قزوین:

برنامه دشمنان سلب اعتماد جوانان از نظام و انقلاب است

امام جمعه قزوین با بیان اینکه فساد، تبعیض و فقر در جامعه را می‌توان از عوامل خطرناک و تهدیدی جدی برای مردم دانست، گفت: دشمنان امروز با فشار اقتصادی در پی سلب اعتماد مردم به ویژه جوانان از نظام و انقلاب هستند.
کد خبر : 297957

به گزارش حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی عصر دیروز در نشست ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: امام جمعه فقید الوند همواره دغدغه مردم را داشته و برای رفع مشکلات معیشتی تلاش می‌کردند.


وی بیان کرد: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و گرامیداشت این عالم فرزانه مهر تاییدی بر اقدامات موثر ایشان در طول عمرشان بود که برای مردم و جامعه فداکاری کردند.


امام جمعه قزوین ادامه داد: فساد، تبعیض و فقر در جامعه را می‌توان از عوامل خطرناک و تهدیدی جدی برای مردم دانست که مسئولان باید برای مقابله با این 3 عنصر اقدام کنند.


نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان امروز با فشار اقتصادی در پی سلب اعتماد مردم به ویژه جوانان از نظام و انقلاب هستند که در این شرایط ائمه جمعه نقش ویژه‌ای در این زمینه دارند.


عابدینی ادامه داد: نماز جمعه سنگر فرهنگی و اجتماعی بوده و باید مشکلات مردم از این تریبون مطرح شود تا مسئولان هوشیارانه برخورد کنند این امر در حالی است که امروز بیکاری به معضلی جدی در جامعه تبدیل شده است.


وی تصریح کرد: همراهی و همدلی با مردم در رفع مشکلات را می‌توان یکی از وظایف ائمه جمعه برشمرد که باید در دستور کار باشد این امر در حالی بوده که جامعه کارگری امروز با مسائل زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.


امام جمعه قزوین عنوان کرد: ائمه جمعه باید نسبت به مسائل روز آگاه بوده و با ارائه راهکارهای عملیاتی برای حل چالش‌ها تلاش کنند.


انتهای پیام/ 4003



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته