دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرنوشت تربیت نادرست، نمایش شد

اجرای نمایش دوشیزه جولیا نوشته یوهان آگوست استریندبرگ با کارگردانی شیوا شجاعی در تماشاخانه سه نقطه آغاز شد.
کد خبر : 297853

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری آنا، نمایش دوشیزه جولیا به کارگردانی شیوا شجاعی از امروز اجرای خود را در تماشاخانه سه نقطه آغاز کرد تا سرنوشت لغزش دختر جوانی را برای مخاطب تشریح کند.


شجاعی معتقد است که گاهی رفتارها نه‌تنها باعث سقوط و از بین‌بردن فرد می‌شود، بلکه وجود یک سلسله آدم را هم منقرض می‌کند‌‌. تأثیر این رفتارها تا جایی است که بر نسل آینده هم تاثیرگذار است.


این اثر درباره سرگذشت دختر جوانی است که به دلیل تربیت‌های نادرست پدر و مادرش و همچنین نتیجه بی‌پروایی‌ها، جسارت‌ها و تلاش‌های مادرش برای به دست آوردن حقوق برابر زنان و مردان زندگی‌اش، دچار لغزش می‌شود.


بازیگران این نمایش هنیا قاسمی، محمدرضا بهزادی راد، شیوا شجاعی هستند. همچنین هدی زرکشان، روناک محمدی، علیرضا جباری نیک، شبنم مجیدی راد، سیامک خانقلی، امیرملکی، آوین گیلانی بازیگران فرم این اثر، مرتضی پاکنهاد مشاور و دستیار اول کارگردان، امیرحسین اردلان دستیار نور و صدا، شقایق عوض زاده طراح صحنه لباس گریم، فاطمه جودی مجری گریم و امیر اسدلو عکاس و طراح پوستر این نمایش هستند.


نمایش دوشیزه جولیا تا 17 مردادماه هر شب ساعت 20 در تماشاخانه سه نقطه واقع در میدان ولی‌عصر (عج)، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین خیابان کبکانیان، نبش کوچه مرتضی‌زاده، پلاک ۱۰ و ۱۲ روی صحنه خواهد رفت.


انتهای پیام/4031


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته