دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1397 - 15:58
عضو شورای شهر تهران به آنا خبر داد؛

افزایش ساعت کاری مجموعه ورزشی الزهرا (س) تهران

عضو شورای شهر تهران از افزایش ساعت کاری مجموعه ورزشی الزهرا (س) شهرداری تهران خبر داد.
کد خبر : 297805

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در این چندسال اخیر شهرداری تهران نگاه ویژه‌ای به حوزه ورزش همگانی داشته و در همین راستا فعالیت‌های زیادی انجام داده است. یکی از اولویت‌های شهرداری توجه به ورزش بانوان بود و از آن جایی که نیمی از جمعیت کشورمان را هم این قشر تشکیل می‌دهند از همین روی با سرمایه‌گذاری و احداث سالن‌ها و مجموعه‌های ورزشی الزهرا (س) در گوشه و کنار پایتخت، ‌شرایط بسیار مناسبی در راستای توسعه ورزش همگانی برای بانوان فراهم کرده است.


حجت نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا درارتباط با افزایش ساعت مجموعه‌‌های ورزشی الزهرا گفت: یکی از اهداف اصلی شهرداری در این چند سال اخیر توجه ویژه به فعالیت ورزشی بانوان بوده است،‌ در همین راستا هم مجموعه‌های ورزشی تحت عنوان الزهرا در سراسر پایتخت احداث شد. باتوجه به اینکه اکثر بانوان تهرانی شاغل هستند و کمتر فرصت می‌کنند از این مجموعه‌های ورزشی استفاده کنند ما تصمیم گرفتیم ساعت کاری این مجموعه‌ها را افزایش دهیم.


این عضو شورای شهر عنوان کرد: در ابتدا ساعت کاری مجموعه‌های ورزشی الزهرا (‌س) از صبح تا 6 عصر بوده اما همانطور که گفتم برای رفاه حال بانوان شاغل برخی این مجموعه‌ها تا ساعت 20 و برخی دیگر تا ساعت 22 باز خواهند بود.


انتهای پیام/‌4057


انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته