دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1394 - 15:00
در گفت و گو با آنا

بصیرت: فرکی به حقش رسید/ سپاهان و ذوب آهن مدعی قهرمانی‌اند

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: مدیران باشگاه با تمدید قرارداد بازیکنان فصل قبل،اجازه ندادند تیم دچار تغییرات زیادی شود.
کد خبر : 29772

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره مراسم انتخاب بهترین های لیگ چهاردهم عنوان کرد: «این مراسم بسیار خوب و در شأن فوتبال ایران برگزار شد. جا دارد به مسئولان سازمان لیگ به خاطر برگزاری چنین مراسمی دست مریزاد بگویم.»


وی افزود: «سپاهان در جمع بهترین‌ها دو نماینده داشت که به نظر من هر دو آنها استحقاق کسب این عناوین را داشتند. فرکی بهترین مربی در لیگ چهاردهم بود. وی به لحاظ فنی و اخلاقی در فوتبال ایران بی نظیر است. وریا غفوری هم در فصل گذشته عملکرد خیلی خوبی در خط دفاعی سپاهان داشت. ضمن اینکه شریفی می توانست به عنوان بهترین پدیده لیگ انتخاب شود.»


بصیرت در پاسخ به این سوال که چرا سپاهان در فصل نقل و انتقالات حضور فعالی نداشت؟ گفت: «مدیران باشگاه با تمدید قرارداد بازیکنان فصل قبل، اجازه ندادند تیم دچار تغییرات زیادی شود. عملکرد باشگاه در این زمینه یک شاهکار بود. ما سه بازیکن جذب کردیم و تنها یک سهمیه خالی در لیست مان داریم که آن را نیز در طول فصل پر خواهیم کرد.»


مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پاسخ به این سوال که چه پیش بینی از لیگ پانزدهم دارد؟ عنوان کرد: «به نظر من برخلاف لیگ چهاردهم که فاصله تیم ها در جدول خیلی کم بود، در همان چند هفته ابتدایی لیگ امسال تیم های مدعی فاصله خود را با بقیه تیم ها زیاد خواهند کرد.»


وی درباره وضعیت دروازه بانی سپاهان اظهار داشت: «ما در حال حاضر دو دروازه بان آماده داریم. حضور هیچ کدام از آنها به عنوان دروازه بان ثابت مشخص نیست. هر دروازه بانی که آمادگی بیشتری داشته باشد درون دروازه قرار می گیرد. ضمن اینکه امسال ما در آسیا نیز حضور داریم و حضور دو دروازه بان شش دانگ در تیم ضروری است.»


بصیرت در پایان صحبت هایش خاطرنشان کرد: «امسال ذوب آهن نیز یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود. خوشحالم که دو تیم اصفهان در عین رفاقت قرار است برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته