بیمه در زندگی مردم به جایگاه اصلی نرسیده است
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از ادارهکل روابط عمومی و امور بینالملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی در دیدار مدیران خود به استفاده از ظرفیت خوب نیروی متخصص در صنعت بیمه تأکید کرد و گفت: نیروی انسانی متخصص و با تجربه، رمز توسعه صنعت بیمه است و پژوهشکده بیمه در این راستا میتواند اثرگذار باشد.
رئیس کل بیمه مرکزی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: علی رغم گذشت بیش از چند دهه از عمر فعالیت بیمه در کشور، هنوز نتواسته به جایگاه اصلی خود در میان مردم دست یابد چراکه مردم هنوز با خدمات و منافع حاصل از صنعت بیمه به طور کامل آشنا نیستند و این مهم، نیازمند فرهنگسازی عمیقی است که در نهایت به گسترش چتر حمایتی صنعت بیمه، کاهش هزینههای مردم و ایجاد آرامش در جامعه منتج شود.
سلیمانی، آمادگی خود را برای حمایت از طرحهای جدید بیمهای از سوی کارشناسان و مدیران صنعت بیمه اعلام کرد و گفت: بیمه مرکزی مغز متفکر صنعت بیمه است و مدیران این مجموعه باید با همفکری و همگرایی به خروج این صنعت از حالت جزیرهای و رشد و توسعه آن کمک کنند.
وی با اشاره به اهمیت نظارت فنی و مدیریت ریسک در ارتقای کیفیت خدمات صنعت بیمه، افزود: نظارت فنیو حرفهای باید با جدیت در صنعت بیمه پیگیری شود تا سلامت این صنعت و اعتماد مردم به خدمات بیمه بیش از پیش حفظ شود.
انتهای پیام/
انتهای پیام/