دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1397 - 13:36
رئیس دانشگاه تاکید کرد؛

نوسازی و زیباسازی خوابگاه‌های دانشگاه محقق اردبیلی تا پیش از شروع سال تحصیلی

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: سیاست ما نوسازی و زیباسازی خوابگاه‌ها است تا دانشجویان در یک محیط بانشاط به تحصیل بپردازند.
کد خبر : 297695

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا‌، عزیز حبیبی در بازدید از خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: سیاست ما نوسازی و زیباسازی خوابگاه‌ها است تا دانشجویان در یک محیط بانشاط به تحصیل بپردازند.


وی با اشاره به اینکه تعمیر خوابگاه‌ها باید تا آغاز سال تحصیلی جدید به اتمام برسد، گفت: دانشجویان باید بتوانند در یک محیط آرام بدون هیچ دغدغه‌ای به کارهای آموزشی و پژوهشی خود بپردازند.


رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه باید در محیط‌های دانشگاهی از درخت‌های مثمر استفاده شود، تصریح کرد: این کار سبب می‌شود که استادان، کارکنان و دانشجویان از میوه‌های آنها استفاده کنند اما باید درختان سازگار با آب و هوای اردبیل کاشته شود.


حبیبی با اشاره به خشکسالی‌ها و کم آبی‌های سال‌های اخیر گفت: در محیط دانشگاه باید از درختانی با مصرف کم آب به جای فضای سبز استفاده کرد تا از این طریق در مصرف آب صرفه‌جویی شود.


وی با بیان اینکه وجود رستوران آزاد در دانشگاه محقق اردبیلی ضروری است، اضافه کرد: این رستوران باید هر چه زودتر تکمیل و به بهره‌برداری برسد تا افراد بتوانند از امکانات و خدمات آن بهره‌مند شوند.


انتهای پیام/4007


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته