دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1394 - 15:17

آموزش و پرورش: پیامک‌های ارسال شده درباره آزمون استخدامی معتبر نیست

معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش با هشدار نسبت به ارسال پیامک‌هایی در خصوص زمان و جزییات برگزاری آزمون استخدامی این وزارتخانه گفت: جزییات کامل آزمون استخدامی صرفاً از طریق سایت آموزش‌وپرورش منتشر می‌شود از داوطلبان تقاضا داریم تا فریب این پیامک‌ها را نخورند.
کد خبر : 29769

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای جذب 5 هزار نیرو قرار است تابستان امسال برگزار شود. هنوز فراخوان آزمون استخدامی به صورت رسمی از سوی آموزش و پرورش منتشر نشده است اما پیامک‌هایی به صورت گسترده برای مشترکان همراه اول با این محتوا ارسال شده است:‌ برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در تابستان؛ آگاهی از شرایط و زمان ثبت‌نام ارسال عدد 3.
رسول پاپایی معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص این پیامک‌ها گفت:‌ هرگونه اعلام زمان برگزاری آزمون استخدامی،‌ شرایط ثبت‌نام و اطلاعات در رابطه با جزئیات آزمون صرفا پس از نهایی شدن از طریق پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش و رسانه‌های رسمی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.
وی افزود:‌ وزارت آموزش و پرورش در خصوص ارسال هرگونه پیامک از سوی شماره‌های تبلیغاتی و تحمیل هزینه به داوطلبان و انتشار جزییاتی در زمینه نحوه برگزاری آزمون استخدامی در سایت‌ها به داوطلبان هشدار می‌‌دهد و از آنها تقاضا داریم تا فریب این پیامک‌ها را نخورند.
معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد:‌ به محض اینکه هماهنگی‌های لازم صورت گرفت، زمان برگزاری آزمون و جزییات آن از طریق پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.
به گزارش آنا،‌ علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش،‌ روز گذشته در مراسم امضای تفاهمنامه با سازمان زندان‌ها در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: در این زمینه هماهنگی‌های لازم را با سازمان مدیریت نهایی کرده‌ایم و برگزاری این آزمون برعهده سازمان سنجش است. هم اکنون در حال نهایی کردن محتوا، منابع و تاریخ برگزاری آزمون هستیم که امیدواریم در این هفته قطعی شود.


فانی در پاسخ به این سؤال «آیا فراخوان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در هفته جاری اعلام خواهد شد؟» گفت: نسبت به این موضوع امیدوار هستیم و صرفاً بحث هماهنگی‌ها مطرح است؛ چرا که آنچه به آموزش و پرورش مربوط است مدتهاست آماده شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته