دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در کوبه ژاپن و بعد از درخشش در مسابقات آسیایی اردن؛

دانشجوی سما دانشگاه آزاد اسلامی دوباره طلایی شد

ستاره پرفروغ این روزهای کاراته ایران چهار روز بعد از درخشش فوق‌العاده در مسابقات آسیایی اردن و ایستادن بر سکوی اول قاره کهن، این بار در تاتامی جام یازدهم دانشجویان جهان در کوبه ژاپن به هیچ حریفی اجازه خودنمایی نداد.
کد خبر : 297632

به گزارش خبرنگار گروه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خبرگزاری آنا، صالح اباذری دانشجوی سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، بی‌وقفه روی نوار موفقیت گام برمی‌دارد؛ بی‌آنکه احساس خستگی کند و کم بیاورد و بدون اینکه عطش سیری‌ناپذیرش برای کسب مدال فروکش کند.


اباذری در تاتامی جام یازدهم دانشجویان جهان در کوبه ژاپن به هیچ حریفی اجازه خودنمایی نداد؛ نه ماسیچ گبکا لهستانی که ۷ به ۲ تسلیم شد، نه ژاکوب نلسون قهرمان جوانان اروپا از فرانسه که ۴ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و نه دانیل مونار مجاری که سرخوش از برد برابر طارق حمدی قهرمان امیدهای جهان و قهرمان سال گذشته بزرگسالان آسیا از عربستان به نیمه نهایی راه یافت. مونار هنرش این بود که فقط ۲ امتیاز به صالح داد و ۲ به هیچ باخت!


دانشجوی سما دانشگاه آزاد اسلامی در فینال و در جدال بر سر کسب نشان طلا به مصاف دایکی آندو، نفر سوم امیدهای آسیا از کشور میزبان بازی‌ها یعنی ژاپن رفت و او را نیز شکست داد و طلایی شد.


در هشت ماه اخیر این ششمین مدالی است که صالح اباذری از مسابقات برون مرزی کسب می‌کند: طلای لیگ‌جهانی اوکیناوا، برنز لیگ‌جهانی پاریس، طلای لیگ‌جهانی استانبول، طلای انفرادی قهرمانی آسیا، طلای تیمی قهرمانی آسیا و اکنون قهرمانی در فینال قهرمانی دانشجویان جهان نصیب او شد. اباذری در این مسابقات به دو مدال طلا و نقره دست یافت.


انتهای پیام/ 4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته