دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1397 - 16:28

مهار حریق گسترده در ساختمان 16 طبقه شهرک راه‌آهن تهران/ امدادرسانی به 67 مصدوم در آتش‌سوزی

حریق در مجتمع مسکونی پارمیس در شهرک راه‌آهن تهران پس از 4 ساعت تلاش آتش‌نشانان مهار شد؛ این حادثه در مجموع 67 مصدوم به همراه داشته است که 56 نفر به صورت سرپایی مداوا و 11 نفر نیز توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
کد خبر : 297520

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث خبرگزاری آنا، با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در میدان موج، خیابان دریا اظهار کرد: ساعت 15:25 دقیقه امروز وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله 6 ایستگاه به محل اعزام شدند.


وی با بیان اینکه آتش‌نشانان با چهار نردبان و تجهیزات لازم هم‌اکنون در محل حادثه حضور دارند، عنوان کرد: ماموران آتش‌نشانی به شدت مشغول کار هستند و به دنبال اطفاء حریق تلاش می‌کنند تا ساکنان مجتمع مسکونی را از میان دود و آتش خارج کنند.


ملکی اضافه کرد: حریق از کانال تاسیسات به سمت بالا حرکت کرده و هم اکنون دود غلیظ تا طبقه شانزدهم را فراگرفته است.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاراه به اینکه حریق هم‌اکنون خاموش شده است، گفت: آتش‌نشانان بیش از 80 نفر را از داخل ساختمان خارج کردند و تعدادی نیز تحت کنترل ماموران آتش‌نشانی در ساختمان حضور دارند تا پس از تخلیه دود، خارج شوند.


وی تاکید کرد: تا این لحظه تلفات جانی گزارش نشده است.


شاهین فتحی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌احمر هم اعلام کرد: بنا به درخواست آتش‌نشانی شهر تهران ١٠ تیم (٢٠ نفر) جهت پشتیبانی و تخلیه اضطراری برج به محل حادثه اعزام شدند.



مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور هم از اعزام چهار آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل حادثه خبر داده و اعلام کرده است که بخش زیادی از ساختمان دچار حریق شده است.


افزایش مصدومان حادثه آتش‌سوزی


سخنگوی اورژانس کشور در ساعت 17:30 اعلام کرد: شمار مصدومان این حادثه به 67 تن رسید؛ 11 بیمار که دو تن از آنها کودک و نوزاد بودند به بیمارستان منتقل و 56 نفر نیز که شامل چند آتش‌نشان بودند، در محل درمان شدند.



انتهای پیام/ 4009


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته