دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1397 - 12:56
حزب‌الله عراق مطرح کرد؛

آمریکا با اقداماتش به‌دنبال محاصره ایران در منطقه است

حزب‌الله عراق با بیان اینکه هرگونه حمله رژیم صهیونیستی به عراق به منزله حمله آمریکاست، گفت: آمریکا با اقداماتش به‌دنبال محاصره ایران در منطقه است.
کد خبر : 297417

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از وب‌سایت شبکه المیادین، محمد یحیی سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق اعلام کرد این جنبش هرگونه حمله رژیم صهیونیستی علیه عراق را حمله آمریکا قلمداد خواهد کرد.


وی افزود: «هدف قرار دادن عراق از سوی رژیم صهیونیستی بعید نیست و این موضوع علنی شده است. مسئولان رسمی باید مسئولیت واکنش نشان دادن به هرگونه تجاوز صهیونیست‌ها را به حاکمیت عراق برعهده بگیرند.»


سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق تصریح کرد: «ما آمریکا را از هرگونه حمله احتمالی علیه عراق مبرا نمی‌دانیم. آمریکا با اقداماتش به‌دنبال محاصره ایران در منطقه است.»


به گزارش آنا، هشدار حزب‌الله عراق در حالی است که روزنامه الجریده چاپ کویت مدعی شد به تصاویر هوایی‌ای دست یافته است که جزو اهداف رژیم صهیونیستی برای حمله است. این تصاویر شامل برخی خیابان‌های داخل عراق است که در کنترل نیروهای ایرانی قرار دارد. یکی از این تصاویر هوایی، گذرگاه مواصلاتی شلمچه میان ایران و بصره و در حوالی مرزهای کویت است.


این روزنامه به‌نقل از منابع آگاه مدعی شد رژیم صهیونیستی طرح حمله به این اهداف را در داخل خاک عراق آماده کرده است و مدعی هستند که این اهداف محل تجمع نظامیان ایرانی است و از آنجا برای انتقال سلاح و نیرو به سوریه استفاده می‌کنند.


انتهای پیام/4033


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته