دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1394 - 14:13
در گفت و گو با آنا

قنبرپور: برانکو علاقه‌ای به بازی دفاعی ندارد/ 80 در صد ترکیب اصلی مشخص شده‌ است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حرف اول و آخر را در مسائل فنی برانکو می‌زند و همه ما تابع تصمیمات او هستیم.
کد خبر : 29731

مصطفی قنبرپور با اشاره به اردوی موفقی که پرسپولیس در ترکیه برگزار کرد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا گفت: «قبل از اردو، تیم شکل کاملی نداشت اما اردوی 10 روزه ای که در ترکیه برگزار کردیم شرایط تیم را دگرگون کرد و به هماهنگی کاملی رسیدیم. ضمن اینکه پس از اضافه شدن محسن مسلمان، ایمان حیدریه و مهدی انصاری به اردوی ترکیه بازیکنان به طور کامل در اختیار کادر فنی قرار گرفتند و برانکو توانست با استفاده از تمامی شاگردانش برنامههای تاکتیکی مدنظرش را درون زمین پیاده کند. این مهم با انجام 3 بازی تدارکاتی تکمیل شد.»


وی در پاسخ به این سوال که عده‌ای معتقدند پرسپولیس دفاعی شده و این موضوع نگرانی‌هایی را برای هواداران ایجاد کرده، پاسخ داد: «برانکو درصدد جذب یک مهاجم است. البته این بازیکن توسط خود برانکو معرفی و جذب تیم می‌شود. ضمن اینکه اگر تمرینات پرسولیس را ببینید به این نتیجه می‌رسید که تیم تمرینات هجومی را در اولویت قرار داده‌ است و علاقه‌ای به بازی دفاعی ندارد. ما به طور حتم از همان بازی اول با دو مهاجم به میدان خواهیم رفت و اجازه نخواهیم داد حریفان ما را به لاک دفاعی ببرند. مطمئن باشید چون ما بدون هرگونه حاشیه‌ای تمرین می‌کنیم برابر رقبای خود نتیجه می‌گیریم.»


قنبرپور با انتقاد از کسانی که می‌گویند تمام بار خط حمله پرسپولیس روی دوش مهدی طارمی است، عنوان کرد: «بالاخره ما بازیکنان دیگری هم در خط حمله داریم که در فصل گذشته گل‌های حساسی برای پرسپولیس زدند. علی علیپور زننده گل دربی به استقلال، محسن مسلمان، هادی نوروزی و امید عالیشاه در حال حاضر جزو نیروهای تهاجمی ما هستند و می‌توانند برای هر حریفی خطری جدی باشند. ضمن اینکه با اضافه شدن مهاجم مدنظر برانکو قدرت تهاجمی ما بیشتر نیز خواهد شد.»









اگر تمرینات پرسولیس را ببینید به این نتیجه می‌رسید که تیم تمرینات هجومی را در اولویت قرار داده‌ است و علاقه‌ای به بازی دفاعی ندارد. ما به طور حتم از همان بازی اول با دو مهاجم به میدان خواهیم رفت



سوشا مکانی در 3 بازی اول پرسپولیس محروم است و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. قنبرپور در خصوص جانشین او در پست حساس دروازه‌بانی تصریح کرد: «قرارداد 3 ساله ایمان صادقی با پرسپولیس امضاء شد و او با شرکت در تمرینات تیم خودش را به ترکیب اصلی تیم نزدیک می‌کند. صادقی دروازه‌بان شایسته‌ای است و فصل گذشته بازی‌های قابل قبولی در ملوان از خود نشان داد. هر چند تصمیم گیرنده اصلی برای جانشینی سوشا در این سه بازی، برانکو است و او دروازه‌بان اول تیم را انتخاب می کند.»


مربی پرسپولیس درباره این موضوع که چند درصد از ترکیب اصلی تیم مشخص است و چه زمانی شاهد پرسپولیس واقعی خواهیم بود، بیان داشت: «فکر می کنم 70 تا 80 درصد از ارنج تیم با توجه به بازی‌های تدارکاتی خوبی که در ترکیه داشتیم، معلوم شده است اما شرایط دیدارهای لیگ برتر با دیدارهای تدارکاتی فرق می‌کند. تمام تلاش ما این است که از همان دقایق اول بازی نخست مقابل پدیده به گونه‌ای بازی کنیم که خیلی زود به هماهنگی بالایی برسیم. به طور حتم حمایت هواداران در این راه به ما کمک زیادی خواهد کرد. امیدوارم با پیروزی بر پدیده بازیکنان اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند تا در هفته‌های بعد تیم به یکدست شدن نزدیکتر شود.»


قنبرپور در خصوص ماندن یا رفتن کریم باقری در کادر فنی پرسپولیس گفت: «کریم یکسری کارها در انگلیس داشت که مشغول رسیدن به آنها بوده و امیدوارم هر چه سریعتر کارهای او تمام شود تا همانند دیروز به طور کامل در کنار تیم باشد. باقری مربی تاثیرگذاری در پرسپولیس است و قطعا برانکو به او نیاز دارد.»


مربی پرسپولیس در پایان در پاسخ به هجمه‌هایی که پس از پیوستنش به کادرفنی پرسپولیس علیه او به راه افتاده بود، گفت: «من توجهی به چنین حواشی نداشتم و تنها با خلوص نیت به پرسپولیس آمدم تا به تیم مورد علاقه ام خدمت کنم. ما اهداف مشخصی را در تیم داریم و در جهت رسیدن به آنها مشغول به کار هستیم. در حال حاضر نظم و انضباط بسیار خوبی بر تیم حاکم است و بازیکنان با رعایت مسائل اخلاقی در پی موفقیت پرسپولیس هستند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته