دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1397 - 00:05
یاران مهربان/ 14

ای کاش وقتی 20 ساله بودم؛ می‌دانستم

اگر هنوز بیست ساله نشده‌اید یا اگر بیست ساله هستید و حتی اگر از بیست سالگی گذشته‌اید، خواندن کتاب «ای کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم» را از دست ندهید.
کد خبر : 297210

به گزارش خبرنگار ادبیات و کتاب خبرگزاری آنا، کتاب «ای کاش وقتی 20 ساله بودم می‌دانستم» را «تینا سیلیگ» نوشته و «محمدرضا آل‌یاسین» به فارسی برگردانده است. این اثر یکی از پرفروش‌های بازار جهانی کتاب است.


خانم تینا سیلینگ استاد برجسته داشنگاه استنفورد؛ همان دانشگاه معروفی که شرکت‌های بزرگ بسیاری مانند Google از دل‌ آن درآمدند و مدیر مرکز کسب‌و‌کار‌ها فناوری استنفورد است. فردی که رهبران بزرگی را در کلاس‌های خود با تکنیک‌هایی بسیار جالب آموزش داده است و کارآفرینان زیادی را تربیت کرده است. در کتاب کاش در 20 سالگی می‌دانستم، خانم سیلیگ داستان‌ها و خاطرهایی از تجربه‌های خود به عنوان کارآفرین و دانشمندی موفق و استادی سرشناس به اشتراک می‌گذارد و در قالب داستان‌های واقعی و مهیج، توصیه‌های الهام‌بخش و عمل‌گرایانه، رشد اخلاقیات، حرفه‌ای عمل کردن و ارتقای قابلیت‌های کارآفرینانه را هدف‌گذاری کرده است که با استقبال شایسته‌ای نیز مواجه شده است.


مطالعه این کتاب مجالی است شگفت تا نگرش‌هایی را که نسبت به زندگی دارید دقیق‌تر بنگرید و از شر بسیاری از الگوهای معیوب گذشته که در ژرفای وجودتان ریشه دوانده رها شوید. آنگاه خواهید دید که روابط‌تان با مردم، ایده‌ها و اشیاء معنایی یکسره متفاوت پیدا خواهد کرد.


اگر هنوز بیست ساله نشده‌اید یا اگر بیست ساله هستید و حتی اگر از بیست سالگی گذشته‌اید، خواندن این کتاب را از دست ندهید.


این کتاب را انتشارات هامون منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته