دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس هیات فوتبال استان گیلان در گفت‌وگو با آنا؛

وضعیت سپیدرود تا یکی دو روز آینده مشخص می‌شود

رئیس هیات فوتبال استان گیلان گفت: رای دادگاه در مورد باشگاه سپیدرود صادر شد و تا یکی دو روز آینده وضعیت این تیم مشخص خواهد شد.
کد خبر : 297148

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال سپیدرود در اولین هفته رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف سایپا برود اما هنوز وضعیت مالکیت این تیم مشخص نیست و دو گروهی که ادعای مالکیت سپیدرود را دارند، منتظر رای دادگاه در خصوص این پرونده هستند.


طبق صحبت‌های رئیس هیات فوتبال استان گیلان قرار بود رای دادگاه تا روز چهارشنبه هفته گذشته صادر شود اما بعد از گذشت 3 روز از تاریخ اعلام شده هنوز رای دادگاه اعلام نشد.


بازیکنان تیم سپیدرود با مالکیت تن‌زاده هم که پنجشنبه هفته گذشته برای ثبت قرارداد به هیات فوتبال استان گیلان رفتند موفق نشدند قراردادهای خودشان را ثبت کنند و هیات فوتبال مانع این کار شد.


قربانعلی الماسخاله رئیس هیات فوتبال استان گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد حکم دادگاه رشت در خصوص پرونده باشگاه سپیدرود گفت: «طبق صحبت‌های مسئولین قضایی رشت، قرار بود رای دادگاه تا 27 تیرماه صادر شود اما تا این تاریخ رای صادر نشد ولی تا جایی که من اطلاع دارم دادگاه امروز رای این پرونده را صادر کرد و وکیل آقای تن‌زاده باید به دادگاه برود و رای را دریافت کند. قطعا تا یکی دو روز آینده هم وضعیت نهایی سپیدرود مشخص خواهد شد.»


وی در خصوص این مساله که چرا روز پنجشنبه هیات فوتبال استان گیلان اجازه ثبت قرارداد بازیکنان تیم سپیدرود با مالکیت تن‌زاده را نداده بیان کرد: «من روز پنجشنبه اصلا در هیات فوتبال حضور نداشتم و برای بازدید از کلاس‌های داوری به زیباکنار رفتم و به همین دلیل در جریان این موضوع نیستم.»


رئیس هیات فوتبال گیلان در مورد صدور کارت بازی بازیکنان تیم سپیدرود با مالکیت محمد نوین گفت: «چند روز دیگر مسابقات لیگ شروع می‌شود و باید یک تیم در این رقابت‌ها شرکت کند. به همین دلیل هیات فوتبال کارت بازی یکی از تیم‌های سپیدرود را صادر کرد و اگر رای دادگاه به نفع این تیم باشد که بدون هیچ مشکلی به کارشان ادامه می‌دهند اما اگر رای دادگاه به نفع تیم آقای تن‌زاده باشد برای بازیکنان این تیم کارت بازی صادر خواهد شد.»


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته