دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1394 - 12:31
در گفت و گو با آنا

آشتیانی: مثل بعضی‌ها سیاه‌کار نیستم/ رئیس هیات مدیره پرسپولیس را نمی‌شناسم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در حال حاضر پیشکسوتان واقعی پرسپولیس جایی در این باشگاه ندارند.
کد خبر : 29713

ابراهیم آشتیانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا با اشاره به اینکه وضعیت پرسپولیس مطلوب نیست عنوان کرد: «پرسپولیس تیم بزرگی است و با یکسری بازیکن معمولی هم می‌تواند داعیه قهرمانی داشته باشد اما مهمترین مشکل پرسپولیس بدهی انباشته ای است که به دلیل عملکرد اشتباه مدیران گذشته به وجود آمده است. شنیده‌ام که این بدهی بالغ بر 90 میلیارد تومان است. مشخص است که این بدهی باعث ایجاد فشار روی بازیکنان می شود.»


آشتیانی درباره حضور طاهری در پرسپولیس گفت: «وی مدیری ورزشی است و با فضای فوتبال آشنایی دارد. متاسفانه در سال قبل مدیرانی در پرسپولیس حضور داشتند که با هزاران ادعا نتوانستند کاری برای این تیم انجام دهند.»


پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: «تا زمانی که پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار نشود این مشکلات وجود دارد. البته واگذاری به بخش خصوصی باید به صورتی باشد که مردم بتوانند مالک این باشگاه شوند. هر چند اعتقاد دارم دولت به دلایل مختلفی نمی‌خواهد پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار کند.»


وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پیشکسوتان واقعی پرسپولیس جایی در این باشگاه ندارند عنوان کرد: «مدتها است تنها از طریق رسانه ها پیگیر اتفاقات تیم محبوبم هستم. در این چند سال اخیر کسی سراغی از من نگرفت چرا که می دانند من رک هستم و چیزهایی را می گویم که به نفع عده ای نیست.»


آشتیانی درباره حضور جعفر کاشانی در هیات مدیره پرسپولیس تصریح کرد: «من جعفر کاشانی را نمی شناسم و اصلا نمی دانم وی کیست. بعضی‌ها حضورشان در هیات مدیره به جهت منافع شخصی است و با هر طیف و گروهی هم حاضر به همکاری هستند.»


پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه صحبتهایش اظهار داشت: «با بدهی زیادی که پرسپولیس دارد انتظار اینکه این تیم فصل بدون حاشیه ای داشته باشد دور از تصور است. بازیکنان فعلی ایران پولکی هستند و همیشه به جایی می روند که پول بیشتری بدهند. اگر پرسپولیس آکادمی مناسبی داشت میتوانست از بازیکنان این آکادمی استفاده کند اما متاسفانه در آکادمی پرسپولیس و سایر آکادمی ها بازیکنانی حضور دارند که با پول توانسته اند در آنجا حضور داشته باشند.»


وی در پایان گفت: «امیدوارم پرسپولیس بتواند در لیگ پانزدهم قهرمان شود. تماشاگران این تیم توقع دارند از همان هفته ابتدایی پرسپولیس بتواند قدرت خود را نشان دهد. ضمن اینکه نباید با بهانه های واهی نظیر اینکه در هفته های ابتدایی بازیکنان با مشکل بدنی روبرو هستند به دنبال توجیه نتایج ضعیفشان باشند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته