دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست واحد ماهشهر در گفت‌وگو با آنا خبر داد

اخذ مجوز راه‌اندازی کارخانه بسته‌بندی خرما در واحد ماهشهر/ کاشت 100 نخل خرما در سایت مجتمع دانشگاهی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با بیان اینکه مجوزهای لازم از اداره صنعت، معدن و تجارت و وزارت بهداشت درمان و آموزش پژشکی برای راه‌اندازی کارخانه بسته‌بندی خرما اخذ شده است، اظهار کرد: مجوز کاشت 100 نفر نخل خرما در محوطه سایت مجتمع دانشگاهی بندرماهشهر نیز اخذ شده است.
کد خبر : 29709

دکتر مازیار نوعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، فعالیت‌ها و برنامه‌های سال جاری این واحد را تشریح و با اعلام اینکه طرح توجیهی بلوک و ورق پلی استایرن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر به شورای اقتصاد دانش‌بنیان استان خوزستان ارسال شده است، گفت: واحد ماهشهر مجوز راه‌اندازی مرکز رشد و فناوری زیر نظر پارک علم و فناوری خوزستان را نیز اخذ کرده است.









نوعی از برگزاری نخستین همایش ملی مهندسی برق در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در 28 آبان سال جاری خبر داد و گفت: مجوز برگزاری پنجمین کنفرانس ملی تحقیقات نوین در شیمی و مهندسی شیمی و نفت در تاریخ 14 آبان امسال نیز اخذ شده است



نوعی از برگزاری نخستین همایش ملی مهندسی برق در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در 28 آبان سال جاری خبر داد و افزود: مجوز برگزاری پنجمین کنفرانس ملی تحقیقات نوین در شیمی و مهندسی شیمی و نفت در تاریخ 14 آبان امسال نیز اخذ شده است.


سرپرست واحد ماهشهر با توجه به انجام کفپوش سالن ورزشی دانشگاه متبوع و اخذ مجوز اجاره آن به منظور درآمدزایی به آنا گفت: برای تغییر کاربری خوابگاه الزهرا (خواهران) به هتل دانشگاه آزاد و پیگیری انجام آن در سال جاری نیز مجوز لازم را اخذ کرده‌ایم.


این مسئول، اقدامات واحد ماهشهر در راستای کاهش وابستگی به شهریه دانشجویان را یادآور شد و اظهار کرد:‌ در این مورد پروژه‌های درآمدزایی مانند تغییر کاربری هتل دانشگاه آزاد، راه‌اندازی کارخانه بسته‌بندی خرما، احداث کارخانه تولید بلوک‌های پلی یونولیتی در دانشگاه و تغییر کاربری خوابگاه نرجس 2 به مرکز رشد و فناوری زیر نظر پارک علم و فناوری خوزستان و همچنین اجاره سالن ورزشی سرپوشیده دانشگاه مد نظر قرار دارند که هر کدام به نوبه خود در کاهش وابستگی به شهریه مفید خواهند بود.


نوعی افزود: در راستای فعالیت‌های فرهنگی نیز تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر صورت گرفته است و همچنین اردوهای جهادی نیز به صورت منظم انجام خواهد شد.


سرپرست واحد ماهشهر در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با آنا ادامه داد: در حوزه آموزشی، این دانشگاه دارای 4 رشته در مقطع دکتری، 18 رشته گرایش در مقطع کارشناسی ارشد، 17 رشته گرایش در مقطع کارشناسی پیوسته، 8 رشته گرایش در مقطع کارشناسی ناپیوسته، 10 رشته گرایش در مقطع کاردانی ناپیوسته و 4 رشته گرایش در مقطع کاردانی پیوسته است.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته