دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 تير 1397 - 01:39
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان به آنا خبر داد؛

ادامه عملیات اطفاء‌حریق تالاب هورالعظیم در بخش عراقی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان از ادامه عملیات مهار آتش در بخش عراقی تالاب هورالعظیم به وسیله بالگرد‌های آبپاش ایرانی خبر داد.
کد خبر : 297043

کیومرث حاجی‌زاده،‌ در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد آخرین وضعیت اطفاء حریق تالاب هورالعظیم اظهار کرد: آتش‌سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم از حدود دوهفته پیش آغاز شده و تاکنون ادامه داد و البته از صبح امروز با پیگیری‌های مدیرکل بحران کشور با دو فروند هواپیمای آبپاش در حال مهار است.


وی با اشاره به اینکه براساس پیش‌بینی‌ها حدود 17 هزار تا 18 هزار هکتار از این تالاب طعمه حریق شده است، افزود: عملیات اطفای آتش‌سوزی بخش عراقی تالاب هورالعظیم با پیگیری استانداری خوزستان و هماهنگی‌های وزارت کشور، وزارت دفاع، سازمان محیط زیست و با همکاری هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از صبح امروز آغاز شد.


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با تاکید بر ادامه عملیات مهار آتش در روزهای آینده نیز گفت: با توجه به وسعت حریق پیش‌بینی می‌شود عملیات مهار آتش در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد؛ البته هم اکنون هم دود ناشی از حریق تالاب در کشور عراق بسیار زیاد است اما در طول شب نیز به دلیل جهت وزش باد به سمت ایران شاهد حرکت دود در هوای اهواز و برخی شهرهای استان خوزستان هستیم.


انتهای پیام/




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته