دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1394 - 11:24

قائم مقام دفتر فرهنگ اسلامی واحد بابل: فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی هدفمند و قانون‌گراست

قائم مقام دفتر فرهنگ اسلامی واحد بابل گفت: در مدیریت دکتر طه هاشمی به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تمام فعالیت‌های فرهنگی با نظارت دکتر میرزاده و رهنمودهای آیت‌الله هاشمی هدفمند و قانون‌گرا شد.
کد خبر : 29703

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بابل، حجت الاسلام سیدمختار موسوی در جمع استادان و کارکنان واحد بابل به تشریح عملکرد فرهنگی این دانشگاه پرداخت و بیان کرد: اخلاق نیکو، تقوا، همدلی و همفکری بالاترین صفات خوب یک انسان کامل است.


موسوی، فعالیت‌های فرهنگی واحد بابل در ماه مبارک رمضان را یادآور شد و گفت: چهارمین دوره طرح قرآنی «رمضان بهار قرآن» کارگاه آموزشی تفسیر سوره مبارکه حدید هر روز پس از نماز جماعت ظهر و عصر با حضور پرشور استادان و کارکنان در مسجد الزهر(س) دانشگاه به مدت یک ساعت برابر دستورالعمل معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان مرکزی توسط دکتر حسن قلی‌پور، مدرس برجسته حوزه و دانشگاه و آشنا به تفسیر قرآن با نظم و ترتیب خوب و مسابقه نماز و احکام ویژه خانواده‌ها برگزار شد.


وی تأکید کرد: کارهای فرهنگی باید در دانشگاه دانشجو‌محور باشد، حضور تشکل‌های دانشجوی به ویژه دانشجویان بسیجی به عنوان لشکر مخلص خدا نسبت به دیگران در عرصه فعالیت‌های عبادی و فرهنگی باید پرشور و چشم‌گیرتر باشد.


قائم مقام دفتر فرهنگی واحد بابل از مجموعه شورای فرهنگی دانشگاه قدردانی کرد و افزود: حضور و نقش اعضای شورای فرهنگی در تدوین و برنامه‌ریزی تمامی مسایل فرهنگی دانشگاه بسیار مهم و حایز اهمیت است.


موسوی از عملکرد فرهنگی و همکاری و حمایت حجت‌الاسلام قلی‌پور سرپرست واحد بابل قدردانی و تشکر کرد و گفت: دکتر قلی‌پور تنها رئیس واحد دانشگاهی است که از بدو تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه علمی، فرهنگی، پژوهشی و عمرانی خدمات شایانی به این مجموعه بزرگ علمی کشور کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته