دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 تير 1397 - 12:44
رئیس شورای عالی سیاسی یمن خطاب به پوتین:

یمن از هرگونه تلاش برای برقراری صلح در این کشور استقبال می‌کند

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد کشورش از هرگونه تلاش برای پایان‌دادن به جنگ در یمن و برقراری صلح استقبال می کند.
کد خبر : 296946

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، خبرگزاری رسمی یمن «سبأ» گزارش داد که نامه مهدی المشاط به ولادیمیر پوتین در چارچوب تقویت روابط دوجانبه با کشورهای دوست یمن نوشته شده‌است.


این نامه به تحولات اخیر در تجاوز به یمن و افزایش تدابیر نظامی کشورهای ائتلاف تحت رهبری عربستان‌سعودی در ساحل غربی یمن اشاره دارد.


رئیس شورای عالی سیاسی یمن در این نامه با اشاره به اهداف مخرب تجاوز و سیاست گسترش هرج و مرج در یمن، جنگ علیه کشورش را خوش‌خدمتی برخی کشورهای متحد آمریکا در منطقه نسبت به پروژه‌های غربی و آمریکایی دانست.


در ادامه نامه آمده‌است: این جنگ فقط برای توطئه علیه یمن و دیگر کشور‌های منطقه و سیطره بر جزایر و گذرگاه‌های دریایی مهم و حیاتی جهان و کنترل خطوط کشتیرانی و حمل‌و‌نقل تجاری در حوزه‌ دریای سرخ است.


به گزارش آنا، مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پایان این نامه از هرگونه تلاش برای پایان‌دادن به جنگ در یمن و برقراری صلح در این کشور استقبال کرده‌است.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته