دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1394 - 13:51
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد

اجرای الگوی جدید خصوصی‌سازی در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز اجرای الگوی جدید خصوصی‌سازی در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت خبر داد و گفت: این الگو بر اساس دو عامل میزان پیمایش انجام شده و تعداد مسافر جابه‌جا شده توسط هر دستگاه اتوبوس طراحی شده است.
کد خبر : 29693

به گزارش گروه اجتماعی آنا، سید جعفر تشکری هاشمی در جلسه شورای مدیران این معاونت، اظهار کرد: در چند سال اخیر در تغییر قالب‌­های سنتی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اقدامی اصلاحی صورت پذیرفته و امروز فعال‌­ترین مجموعه حوزه حمل‌ونقل و ترافیک در واگذاری امور به بخش خصوصی، شرکت واحد است.


وی با اشاره به این که الگوی جدید خصوصی‌سازی در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت باید پس از استقرار کامل به کل خطوط تسری و توسعه پیدا کند، اظهار کرد: البته انتظار نداریم در این مسیر کارها به شکل عجولانه و ضربتی انجام شود، بلکه برنامه‌­های خود را باید کارشناسی شده و دقیق اجرا کنیم.


تشکری هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که طرح «خط سفید» در قالب کمپین آسمان آبی–زمین پاک و نیز طرح انضباط شهری در منطقه 12 به عنوان دو پروژه مهم مدیریت شهری از اهمیت ویژه­‌ای برخوردارند، تصریح کرد: پروژه­‌های مذکور با هدف ایجاد انضباط و برقراری نظم در شهر در دستور کار قرار گرفته­اند.


معاون شهردار تهران همچنین با تأکید بر آغاز آموزش اصول و مبانی رانندگی منظم با محوریت «خط سفید» به 80 هزار راننده تاکسی پایتخت، تصریح کرد: رانندگان در این دوره آموزشی به صورت فشرده با نظم و انضباط در رانندگی که در آن توجه به «خط سفید» از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، آشنا می‌شوند.


گفتنی است در این جلسه، پیمان سنندجی، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی با ارائه گزارشی از فرآیند الگوی جدید خصوصی‌­­سازی در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت، مکانیزم اجریی این الگو به عنوان اقدامی عملی در جهت واگذاری امور به بخش خصوصی را توضیح داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته