دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با انتشار نامه‌ای صورت گرفت

قدردانی دانشگاهیان، معتمدان و مردم نجف‌آباد از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

در پی معرفی واحد نجف‌آباد از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاه جامع مستقل همچنین قرار گرفتن در جمع ده واحد برتر کشور، اعضای هیأت رئیسه، استادان، کارکنان واحد، معتمدان و مردم فرهنگ‌دوست نجف‌آباد، تشکل‌های دانشجوئی و ...با امضا و ارسال طوماری از تدبیر و حمایت‌های همه‌جانبه دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، از فعالیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی صورت‌گرفته در این دانشگاه قدردانی کردند.
کد خبر : 29687

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، متن این نامه بدین شرح است:


محضر مبارک دانشمند فرزانه جناب آقای دکتر میرزاده


ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی


با سلام و تقدیم احترام


بی‌شک گام نهادن در مقوله علم و فرهنگ، علاوه بر عزمی برخواسته از تعهد و ایثار، آگاهی و بصیرتی دین‌مدارانه را می‌طلبد که جنابعالی به حق، عاشقانه و دلسوزانه در این مسیر قدم نهاده و افتخارات عظیم و ماندگاری را برای دانشگاه آزاد اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم زده‌اید.


در این راستا با علم به ضرورت ایجاد تغییرات بنیادین در ساختار دانشگاه آزاد اسلامی به منظور کمال‌گرایی برای ادامه مسیر و دستیابی به موفقیت‌های جدید منطبق با نیازها و اهداف سند چشم‌انداز علمی کشور، شاهد چابک‌سازی سازمانی، افزایش سرعت کار و به تبع آن افزایش رضایتمندی و بهره‌وری در دانشگاه آزاد اسلامی هستیم که برکات بی‌نظیر آن به زودی سندی ماندگار و برگ زرینی بر افتخارات دانشگاه خواهد بود. لذا بر خود فرض می‌دانیم که به مصداق حدیث شریف ((من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق)) از حسن توجه و تدابیر خاص حضرتعالی به دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد که این واحد را با داشتن معیارهای 15 گانه و استانداردهای مورد نیاز مفتخر به کسب عنوان دانشگاه جامع مستقل فرموده‌اید تقدیر و سپاسگزاری کنیم.


کسب این عنوان که مایه مباهات این واحد، جامعه دانشگاهی، فرهیختگان، مدیران و مردم نجف‌آباد شده است، مسئولیت ما را خطیرتر و انگیزه خدمت را مضاعف خواهد کرد لذا اطمینان میدهیم که در این مسیر با تمام توان برای نیل به اهداف مدنظر حضرتعالی تلاش و موجبات سرافرازی و سربلندی دانشگاه را فراهم و این حسن اعتماد را به شایستگی توأمان خواهیم کرد. طول عمر با عزت توأم با صحت و سلامتی، دوام توفیقات، سربلندی و سرافرازی آن جناب را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته