دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک مطرح کرد

رسیدن به جایگاه واقعی شهرستان بابک با استفاده از افراد نخبه و فرهیخته

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهربابک اظهار کرد:‌ شهربابک با تعداد بسیاری فرهیخته و نخبه می‌تواند با برنامه‌ریزی و استفاده درست از فکر و اندیشه آنها به جایگاه واقعی خود برسد.
کد خبر : 29678

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محمد محمودی در نخستین همایش تجلیل از نخبگان و فرهیختگان شهرستان شهربابک که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهربابک و با همکاری دفتر امام جمعه، دفتر نماینده شهرستان، فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای اسلامی شهر و شهرداری برگزار شد، با ارائه توضیحاتی درباره روند برگزاری همایش گفت: شهرستان شهربابک سرزمین استعدادهای خدادادی فراوانی است که مهمترین آنها نیروی انسانی مستعد و تحصیلکرده است.


محمودی تصریح کرد: مهمترین عامل هر توسعه‌ای نیروی انسانی ماهر و کارآمد است و شهربابک با این تعداد فرهیخته و نخبه می‌تواند با برنامه‌ریزی واستفاده درست از فکر و اندیشه آنها به جایگاه واقعی خود برسد.


مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان هم با توجه به سال همدلی و همزبانی گفت: در سالی که به نام همدلی و همزبانی، ملت و دولت مزین شده یک تجربه بسیار موفق در بحث هسته‌ای داشتیم که اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید و اهداف هسته‌ای ما را محقق کرد.


حجت‌الاسلام حمید انصاریان افزود: این موفقیت موجب خرسندی ملت عزیزم ایران و ناکامی دشمنان اسلام شد. استکبار تسلیم اراده ملت ایران شد و حقوق هسته‌ای ما را به رسمیت شناخت. این وحدت، هماهنگی، همدلی و همزبانی رمز موفقیت ما در همه صحنه‌هاست.


وی راه کار حل مشکلات فرهنگی را برنامه‌ریزی فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌ریزی‌های فرهنگی از لحاظ فکری، اعتقادی و تربیت انسان‌ها از سوی خدای متعال انجام شد و ما باید از این برنامه‌ها در زندگی تبعیت کنیم.


در این مراسم حدود 300 نفر از نخبگان و فرهیختگان از جمله استادان دانشگاه‌ها، جامعه پزشکی، هنرمندان، روحانیون، حافظان کل قرآن کریم، جانبازان بالای 70درصد، آزادگان و خانواده‌های 2 شهید حضور داشتند.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته